سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریفترین شرف، دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 98 فروردین 19 , ساعت 3:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور 25 اسفند 97 گفت: «پیش‌بینی نمی‌کردیم آمریکا از برجام خارج شود !»

اگر نام دولت تدبیر و امید حسن روحانی را دولت غافلگیران بنامیم، سخن به گزافه نگفته و قلم به ناصواب نزده‌ایم، زیرا حسن روحانی، تمام کارتهای تدبیر انقلاب اسلامی را به پای برجام آمریکایی، برای لغو تحریمها، با طرح حل مشکل اقتصادی ریخت، اما بعد ازخروج ترامپ از برجام، از اعتماد به کدخدایش آمریکا، غافلگیر شد! و سپس کاسه گدایی، به سمت اروپا گرفت، اما بعد از 9 ماه معطلی اقتصاد مردم و کشور، غافلگیر شد!

بیش از 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه را برای جلوگیری از افزایش قیمت دلار و کنترل نقدینگی، به جیب دلالان و گردن کلفتهای اقتصادی ریخت،ل اما با افزایش قیمت دلار و ایجاد بحران اقتصادی عمدی، مجددا از غافلگیری خود سخن گفت!

بارها از سوی کارشناسان و مسئولین مربوطه، هشدار خطر سرریز شدن برخی سدها و وقوع سیل در برخی از استانها، به دولت داده شد، اما دولت لیبرال سهامی عام، می‌گوید؛ غافلگیر شدم.

ملت ایران حسن روحانی را برای هنر بی‌کفایتی و غافلگیر شدن، انتخاب نکرده! بلکه به ادعاهای کذب او که می‌گفت؛ برای حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور، برنامه 100 روزه دارم و کاری می‌کنم که مردم به یارانه 45 هزار تومانی دولت نیاز نداشته باشند! اعتماد نمود، بطوری که با این وعده‌های دروغ، مردم غافلگیر شدند!

متأسفانه حسن روحانی با رأی 24 میلیونی در انتخابات 96 محبوبیتش به زیر 10 درصد رسیده، و لذا دولت غافلگیر، تابلوی زشتی است که زیبنده پیشانی رئیس جمهور است!، زیرا در اوج گرفتاری مردم سیل‌زده استانهای خوزستان، لرستان و گلستان، بزدلانه جرأت حضور در بین آنان را ندارد! و سپاهیان پاسدار، این شجره طیبه امام و خار چشم دشمنان خارجی و لیبرالهای داخلی، جور کم کاری دولت غافلگیر را بر دوش گرفته و بدآن افتخار می‌کنند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ