سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به هرچه از او پرسیده می شود پاسخمی دهد، بی گمان دیوانه است . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 98 فروردین 27 , ساعت 2:25 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که جمهوری اسلامی ایران، سفیر کشور فرانسه را به وزارت خارجه فراخوانده، تا اعتراض رسمی دولته ایران را به گستاخی توئیت سفیر فرانسه در واشنگتن، ابلاغ نماید، اما ناباورانه شاهد اتفاقاتی بدور از رعایت شأنیت و اقتدار ملت ایران اتفاق افتاد که موجب خدشه در پیام اعتراضی کشورمان به دولتمردان گستاخ فرانسه گردید.

در تصویر منتشر شده از سوی وزارت خارجه دو اقدام تحقیرآمیز مشاهده می شود: اولا فرد نادانی از وزارت خارجه کشورمان مشغول فیلمبرداری از سفیر فرانسه است، که در عرف دیپلماتیک، ناپسند و تحقیرآمیز محسوب می شود، ثانیا وزیر خارجه کشورمان با خنده‌های از جنس خنده‌های ذلت‌آمیز برجامی! در حال تحویل نامه اعتراض کشورمان به سفیر فرانسه دیده می‌شود.

باید متذکر شد که بر اساس اصول دیپلماتیک و دستورات بر گرفته از قرآن (اشداء علی الفکار) اعلان اعتراض و تحویل نامه اعتراضی، آنهم بات چهره ای خندان، نه تنها نشانه‌ای از اشداء علی الکفار در آن دیده نشد، بلکه در پشت خنده‌های ملیح جناب ظریف، رحما با کفار و ذلت پذیری در مقابل یک کشور اروپایی، مخابره گردید!

آنچه که مقام معظم رهبری امروز در دیدار با جامعه قرآنی خطاب به برخی سران کشورهای اسلامی متذکر شدند، در دیدار وزیر خارجه کشورمان با سفیر فرانسه اتفاق افتاد، رهبری فرمودند: «متاسفانه برخی سران کشورهای اسلامی به دستورات قرآنی عمل نمی کنند و به‌جای آنکه «اشداءُ علی الکفار» باشند، نوکر و دنباله‌رو آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.»


البته از فردی که یک آیه قرآن را بدون لکنت زبان نمی‌تواند قرآت کند، اقدام اقتدارآمیز در شأنیت ملت ایران، نباید انتظار داشت.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ