سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از خدا بترسید ، ترسیدن وارسته‏اى که دامن به کمر زده و خود را آماده ساخته ، و در فرصتى که داشته کوشیده و ترسان به راه بندگى تاخته و نگریسته است در آنجا که رخت بایدش کشید و پایان کار و عاقبتى که بدان خواهد رسید . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 98 فروردین 27 , ساعت 4:20 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اخطار امروز 80 نفر از نمایندگان مجلس به رئیس جمهور، در خصوص دلایل حمایت از رئیس متخلف سازمان خصوصی سازی(پورحسینی).

آنچه که در اخطار نمایندگان مجلس خطاب به حسن روحانی و اسحاق جهانگیری به چشم می خورد، اتهام گسترده پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در واگذاری شرکتهای دولتی هپکو، هفت تپه، ماشین‌سازی تبریز، آلومینیوم المهدی، کشت و صنعت مغان و برخی شرکت‌های بزرگ کرمانشاه و خراسان رضوی و غیره می‌باشد.

در کشور ما، حمایت از متخلفان و متقلبان نسبی و سببی در رگ و ریشه‌ی اصلاح طلبان، حسن روحانی و اسحاق جهانگیری نهادینه شده است! بطوری که برادر رئیس جمهور و معاون اولش(حسین فریدو ن و مهدی جهانگیری) با داشتن پرونده‌های سنگین تقلب و تخلف، در حصار امن آن دو قرار گرفته‌ و حتی با کمال وقاحت و پررویی شاهدیم که حسن روحانی برادرش را در اکثر برنامه‌های خود، به همراه می‌برد!

تخلفات پور حسینی، سیف، فریدون و جهانگیری کاملا محرز و از سوی دستگاه قضایی ممنوع الخروج شده‌اند، اما مردم شاهدند که حسن روحانی و اسحاق جهانگیری از این جمع متخلف و متقلب، حمایت می‌کنند! لذا سئوال ملت از رئیس جمهور و معاون اولش این است؛ چرا از غارتگران اموال مردم حمایت می‌کنید؟

آیا رئیس جدید قوه قضائیه می‌تواند پول به یغما رفته این ملت را از حلقوم برداران رئیس جمهور و معاون اولش بیرون آورد؟ آیا اخطار نمایندگان مجلس برای عزل پورحسینی کافی است؟ آیا کثافت‌کاریهای پورحسینی با چراغ سبز رئیس جمهور و معاون اول او صورت گرفته است؟ آیا زمان تحقیق و تفحص مجلس برای پی بردن به حجم تخلفات و آمرین آنها نیست؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ