سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مجادله اش فراوان شود، از اشتباه ایمن نماند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 98 اردیبهشت 17 , ساعت 5:59 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت اعتدال با همکاری و هم‌افزایی چندین گروهک تروریستی، بر ضدمنافع ملت و کشور اقدام می‌کند، که نتیجه‌اش، وضعیت اسفبار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه و کشور است.

رهبر معظم انقلاب 11 اردیبهشت 98 در دیدار با معلمان کشور، خبر از آرایش جنگی دشمن در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی ول فضای مجازی دادند ولذا وقتی به صحنه نگاه می‌کنیم، نه تنها آرایش جنگی دولتمان را در برابر آرایش جنگی دشمن نمی‌بینیم، بلکه آرایش جنگی رئیس دولت اعتدال و تروریستهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را در کنار آرایش جنگی دشمنان انقلاب می‌بینیم!

*توزیع خائنانه 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه در بین تروریستهای اقتصادی(2900نفر) و حمله تمام عیار آن تروریستها به سفره ملت، خبر از آرایش جنگی دولت و تروریستهای اقتصادی در کنار آرایش جنگی اقتصادی دشمن می‌دهد.

*بکارگیری گسترده تروریستهای فتنه‌گر و برانداز در مراکز سیاسی و اقتصادی، خبر از آرایش جنگی آنان در کنار آرایش جنگی دشمنان انقلاب را می‌رساند.

*تحویل کلید فضای مجازی کشور به یکی از تروریستهای فتنه‌گر حزب منحله مشارکت در وزارت ارتباطات(جهانگرد) و عدم توجه وزیر تروریست فرهنگی آن وزارتخانه، به دستورات مقام معظم رهبری و احکام قضایی، خبر از آرایش جنگی فضای مجازی دولت اعتدال، در کنار آرایش جنگی فضای مجازی دشمنان می‌دهد.

مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان خواستار آرایش جنگی ملت ایران در مقابل با آرایش جنگی دشمن شدند و لذا رمز موفقیت ملت ایران در برابر آرایش جنگی دشمن خارجی، برخورد جدی با تروریستهای اقتصادی، سیاسی و فضای مجازی داخلی از سوی دستگاهها امنیتی، انتظامی و قضایی است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ