سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مایه بیم (از خدا)، دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 98 اردیبهشت 20 , ساعت 12:54 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما گفت: «ممکن است در یک جا به یک نقطه‌ای برسیم که نتوانیم این هزینه‌ها را ادامه دهیم و در آن صورت ممکن است از خواهران و برادران افغانستانی خود بخواهیم ایران را ترک کنند.»

عراقچی یکی از افرادی است، که در 6 سال گذشته با برجام خوابیده و بیدار شده با برجام بزرگ و حق مأموریت کوفت کرده و با برجام ننگ و ذلت برای کشور به ارمغان آورده است! ولذا قرار بوده با برجام، حسن روحانی ناجی ایران معرفی و صندلی از مجلس، یا کلید وزارتخانه‌ای را جلوی کوتله‌های ذهنی  منافق بیندازند! اما ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد و نقشه نفاق جماعت لیبرال ایرانی را افشا و زمینه رسوایی آنان را مهیا کرد.

حال که گاماس گاماس، در حال خروج از برجام هستیم، افراد نقش آفرین در پذیرش و اجراء برجام، به تکاپو افتاده و لذا بجای عذرخواهی از ملت ایران، سخن از اخراج برادران و خواهران افغانی، آنهم در جهت تکمیل پازل دشمن می‌زنند، یعنی با بیرون راندن میهمانان افغانی، یکی از خواسته‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و سه کشور اروپایی، که انحلال لشگر فاطمیون افغانستان است، محقق می‌گردد!

حال که جریان لیبرال و منافق، در برجام شکست خورده و در اجراء کامل و تصویب سازوکار FATF موفق نشده، از مسیرهای فرعی بدنبال اهداف دشمنان، بر علیه جبهه مقاومت هستند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ