سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اظهار دوستی، دوستی استوار می شود . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 98 اردیبهشت 22 , ساعت 2:54 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شکست مرحوم هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری 84 از استاندار سابقش، سنگین و حقارت‌بار بود و لذا با شروع بکار دولت احمدی‌نژاد، توطئه های هاشمی هم آغاز و در نهایت، پایان مدارا با دولت احمدی‌نژاد را در سال 87 فریاد زد!

در سال 87 طرح "دولت وحدت ملی" با هدایت هاشمی رفسنجانی و محوریت، علی لاریجانی، ناطق نوری، محمد خاتمی و مهدی کروبی برای سرنگونی دولت احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی کلید خورد! که این توطئه با درایت رهبری، خنثی شد.1

توطئه‌ها، با مدیریت پنهان هاشمی و آشکار فرزندش(مهدی) به فتنه سال 88 منجر شد، لکن ملت ایران درنهم دی، چشم فتنه را کور کرده، اما ریشه خبیثه فتنه، به رشد خود ادامه داد.

در حالی که کشتی‌بان انقلاب اسلامی، آرایش جنگی دشمن را در حوزه سیاسی، اقتصادی، نفوذ و فضای مجازی اعلان، و در سال 97 هم، فرمودند: "نه جنگ می‌شود، نه مذاکره می‌کنیم." اما دیروز، یکی از ریشه‌های خبیثه فتنه 88 (حشمت اله فاحت پیشهرئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس) که جهت مطامع دنیوی از انقلابیگری خارج و در ریل منفعلانه علی لاریجانی حرکت می‌کند، برخلاف استراتژی رهبر معظم انقلاب، ذلیلانه سخن از مذاکره با آمریکا(تسلیم در برابر آمریکا) کرد.

عجیب اینجا است، این تیپ از احمقها، پاره شدن برجام توسط ترامپ و بدعهدی اروپا را دیده‌، حرکت منافقانه اقتصادی دولت برضد مردم را احساس کرده‌اند، اما نانجیبانه، بجای آتش زدن برجام، دم از مذاکره با آمریکا، برخلاف استراتژی رهبری و تصمیم شورایعالی امنیت ملی می‌زنند و لذا حاصل این سخنان ذلیلانه، تداوم فتنه مرحوم هاشمی رفسنجانی، توسط علی لاریجانی است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ