سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نخستین عوض بردبار از بردبارى خود آن بود که مردم برابر نادان یار او بوند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 اردیبهشت 23 , ساعت 8:5 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در ضیافت افطار با احزاب و گروهای سیاسی کشور، علت بحران اقتصادی را محدودیت اختیارات رئیس جمهور اعلان کرد.

در این رابطه، از رئیس جمهور می‌پرسیم؛ 1

اگر در بحث مذاکرات هسته‌ای از اختیارات لازم برخوردار نبوده‌ایی، چگونه برادر متقلب و متخلف خود را به همراه تیم مذاکره کننده، اعزام نمودید؟! چرا ناجوانمردانه از خطوط قرمز ترسیمی رهبری به نفع کدخدایت آمریکا، عبور کردی؟! چرا بدون توجه به دستور رهبری، مبنی بر اخذ تضمین از رئیس جمهور آمریکا، در قلب رأکتور اراک، بتن ریختی؟!

جناب آقای حسن روحانی دروغ نگو! و قسم جلاله نخور! شما آنقدر اختیار داشتی، که برای خوشحالی جریان فراماسونر صهیونیسم، دستور حذف طرح انرژی هسته ای و خلیج فارس را از روی اسکناسهای 50 هزار ریالی صادر کردی!

آقای رئیس جمهور! شما از اختیارات لازم برخوردار بودید، اما وقتی بعد از شکست در برجام هسته‌ای، نانجیبانه با برجام 2 و 3 قصد حذف قدرت منطقه‌ای و موشکی کشور را به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی داشتی، نظام اسلامی بر اساس قانون اساسی، جلوی تداوم خیانتهای شما را گرفت ولذا بی‌لیاقتی خود را بی‌اختیاری نگو!

آقای روحانی! شما با مذاکرات هسته‌ای  و بستن پیمان با شیطان بزرگ، قصد اثبات نادرستی راه حضرت روح الله و انقلاب اسلامی را در مخالفت و مبارزه با شیطان بزرگ داشتی!، اما اراده خداوند، بر رسوایی منافقین است، لذا با پاره شدن برجام توسط ترامپ و بدعهدی سه کشور اروپایی، مُهر رسوایی و خیانت بر پیشانی شما و تمام غربگرایان و غربزده‌ها نقش بست و درستی راه امام و انقلاب، مجددا اثبات شد و روسیاهی و بی آبرویی برای زغال ماند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ