سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس های دانش عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 98 اردیبهشت 30 , ساعت 12:32 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای رحیم پور ازغدی گفته؛ عده‌ای از مسئولان جمهوری اسلامی، 30 سال قصد براندازی انقلاب اسلامی را دارند، اما مردم نمی‌گذارند، حرف درستی است،. زیرا در زمان 16 سال دبیری حسن روحانی بر شورایعالی امنیت ملی، خیانتهای صورت گرفته، که به دو پرونده اشاره و یکی را بصورت اجمال واکاوی می‌نمایم.

1-محمد روحانی، بوسیله سلاح کمری پدرش، حسن روحانی به قتل می‌رسد، اما پدر، که دبیر شورایعالی امنیت ملی است، بدون اخذ نظر پزشک قانونی، بصورت مخفیانه و با هماهنگی حسن خمینی، فرزندش را در شرق مرقد امام خمینی دفن می‌کند!

2-حسن روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی است، قرارداد کرسنت در دولت خاتمی، با پرداخت رشوه کلان به مهدی هاشمی رفسنجانی منعقد و به امضاء بیژن زنگه وزیر نفت می‌رسد. مدیر کرسنت بخاطر پرداخت رشوه به طرف ایرانی، در کشور ثالثی محاکمه و محکوم می‌شود. حسن روحانی دبیر شورایعالی امنیت ملی، به رئیس جمهور خاتمی نامه می‌نویسد و قرارداد کرسنت را زیانبار خوانده و خواستار محاکمه وزیر نفت و لغو قرارکرسنت می‌گردد.

3-سال 92 حسن روحانی رئیس جمهور می‌شود و بیژن زنگنه همان متخلف و متقلب قرارداد کرسنت را با توصیه مرحوم مغروق در استخر فرح، بعنوان وزیر نفت به مجلس معرفی می‌نماید.

4-کشور طرف قرارداد کرسنت، بخاطر لغو قرارداد کرسنت از سوی ایران، شکایت می‌کند، نمایندگان مجلس نهم، از پذیرش زنگنه بعنوان وزیر نفت خودداری می‌کنند، اما زنگنه به نمایندگان مجلس قول می‌دهد، که در جایگان وزیر نفت اجازه محکومیت ایران را نخواهد داد و لذا زنگنه وزیر نفت روحانی شد و متعاقب آن، ایران به پرداخت 14 و نیم میلیارد دلار محکوم و زنگنه خائن، همچنان وزیر نفت است و روحانی و عده‌ای از نمایندگان وکیل‌الدوله، به حمایت از این خائن به ملت، کشور و انقلاب مشغول!!!!!

آیا رئیس جدید قوه قضائیه، پرونده خاک گرفته و فراموش شده کرسنت را به جریان خواهد انداخت؟ مردم منتظرند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ