سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، مؤمنِ پیشه ور را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 98 خرداد 1 , ساعت 2:12 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یک شارلاتان حقه‌باز (سعید زیباکلامِ) چند قبل گفت: «از هر 100 تا پیامی که برای من می‌آید، 90 تایش این است که! تو ما را گول زدی که به روحانی رای بدهیم.»

شارلاتان فوق الذکر در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد با پررویی می‌گوید: «اگر باز هم زمان به عقب یعنی به همان انتخابات اردیبهشت 96 بازگردد، از حسن روحانی حمایت می‌کنم.»

در ادامه مصاحبه، شارلاتان مورد نظر می‌گوید: «دولت روحانی در دو سال اخیر اشتباهات بسیاری داشته است. دولت او کم سوءمدیریت و سوءتدبیر نداشته است. دولت روحانی به کرات تصمیمات نادرست در حوزه اقتصادی اتخاذ کرده است».

خدا رحمت کند مرحوم مغفور حضر آیت‌اله حائری شیرازی را که فرمودند: «استعمار، یعنی تعطیلی فکر، نه به آن معنا که اجازه ندهند شما فکر کنید، بلکه به آن معنی که فرصت ندهند شما فکر کنید. استعمار نو، استعمار رسیدن به جواب، قبل از رسیدن به سئوال است.»

جریان اعتدال، فتنه‌گر و اصلاح طلبان آمریکایی، بر اساس خط و مشی استعمار نو و با بهره‌گیری از ابزار استعماری فضای مجازی، بدنبال ایجاد فتنه 98 و کشاندن نظام اسلامی به لب برتگاه است، ولذا فتنه اقتصادی دولت و مجلس بر علیه ملت، در همین راستا ارزیابی می‌گردد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ