سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوج دانش، قدرت تشخیص اخلاقی ونمایاندن پسندیده آن و ریشه کن کردن ناپسند آن است [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 98 خرداد 3 , ساعت 2:50 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد گفت: «دیگر برجامی باقی نمانده، اروپایی‌ها کاره‌ای نیستند و در این 60 روز هم اتفاق خاصی نمی‌افتد، چون آنها تابع آمریکا هستند.»

بر اساس نظر اکثر حامیان و منتقدام برجام، برجام مرده است، زیرا آمریکا 1از آن خارج شده و موضع اتحادیه اروپا هم، ماندن در کنار تحریمهای آمریکا است.

بعد از اینکه رهبر فرزانه انقلاب در دیدار افطاری خود، خطاب به دانشجویان فرمود: «من به برجام به آن صورتی که عمل و محقق شد، خیلی اعتقادی نداشتم و بارها نیز به خود مسئولان این کار از جمله به آقای رئیس‌جمهور و وزیر محترم امور خارجه این مطلب را گفتیم و موارد زیادی را به آنها تذکر دادیم.»

یک سئوال: چرا بعد از خروج ترامپ از برجام، نظر صریح رهبری مبنی بر "آتش زدن برجام"، اتفاق نیفتاد؟

حسن روحانی در آخرین ستایش خود از برجام، در 28 اردیبهشت 98 گفت: «برجام پالایشگاه ستاره خلیج فارس را ساخت»! و قبل از آن هم گفته بود: «برجام را خدا آورد»! و «برجام آفتاب تابان است»!

پاسخ: از دلایل مهم و اصلی آتش نزدن برجام، علاقه افراطی حسن روحانی بدان است، گویا بند ناف و رگ حیات روحانی به برجام متصل است، یعنی اگر برجام را آتش می‌زدیم، رئیس جمهور هم، با آن می‌سوخت و نابود می شد. لذا بر اساس مصلحت و حفظ رئیس جمهور، مجبور به حفظ جنازه برجام، برای سینه زنی حسن روحانی در کنار آن هستیم!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ