سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد تو، باید شخص مهربانِ نیکخواه باشد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 98 خرداد 10 , ساعت 3:13 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در زمان قاجاریه مجلس را به توپ بستند و از حیز انتفاع خارج کردند، اما در سال 94، خانه ملت، بدون شلیک یک توپ، به اشغال دولت لیبرال حسن روحانی درآمد! و مقاومت اندک نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی، به نتیجه نرسید!

حال آحاد ملت، از رهبری نظام گله‌دارند، که چرا در اوج بحران اقتصادی عمدی دولت، خائنان به ملت و کشور رسوا و برکنار نمی‌شوند؟ پاسخ این است؛ طبق قانون اساسی، باید دو سوم نمایندگان مجلس رأی به عدم کفایت رئیس جمهور بدهند تا رهبری او را برکنار نماید.

با این پاسخ، مردم خواهان استیضاح رئیس جمهور می‌شوند، اما وقتی مردم متوجه اشغال مجلس، توسط دولت در سال 94 می‌شوند، با آهی عمیق می‌گویند؛ چرا نمایندگانمان به رأیمان خیانت کرده‌اند؟! برای عبرت‌آموزی مردم، در دو سطر به مهندسی انتخابات مجلس در سال 94 و اشغال مجلس توسط دولت، می‌پردازم

 در سال 94، شبکه BBC فارسی و تلگرام، با هماهنگی دولت اعتدال، رأی مردم را بخصوص در تهران، به سبد عناصر نفوذی دولت و غرب ریخته و عملا خانه ملت ایران، بدون شلیک یک توپ، اشغال شد! همانگونه که رئیس جمهور وقت آمریکا، در برجام، بدون شلیک یک گلوله، هسته‌ای کشورمان را به مدت 15 سال نابود کرد!

مدافعان حریم دین و انقلاب اسلامی تا پایان سال 98 با ماموریت بسیار حساس و سنگینی روبرو هستند، چرا که از یک سوی باید اجازه مذاکره مجدد خائنین به ملت و کشور را با کدخدایشان آمریکا ندهند و در سوی دیگر، باید جلوی اشغال مجدد خانه ملت، در انتخابات پایان سال 98 بایستند و خانه ملت را که حریم خصوصی دولت لیبرال حسن روحانی و غرب شده، به ملت بازگردانند و لذا این شدنی است؛ چرا که خداوند متعال می‌فرماید: کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرینَ

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ