سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از کشتار برهد دیرتر پاید و بیشتر زاید . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 98 خرداد 14 , ساعت 6:18 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

طرح انتخاب شورای رهبری از سوی مرحوم هاشمی رفسنجانی در 14 خرداد 68 با رأی خبرگان رهبری روبرو نشد ولذا تنها 5 روز از رحلت امام و  تعیین امام خامنه‌ای به رهبری گذشته بود، که در خطبه‌های نماز جمعه تهران، به تضعیف جانشین امام پرداخت و خطاب به نمازگزاران تهرانی گفت: «ما نمی‌خواهیم بعد از رحلت امام خمینی، به جانشین ایشان "امام" بگوییم ... خبرگان مرجع(تقلید) تعیین نکرده است».

اگر بعد از رحلت رسول مکرم اسلام، برخی از خلفا، بدعت‌هایی را در دین وارد کردند، مرحوم رفسنجانی هم با حذف واژه‌های قرآنی و انقلابی، بخصوص واژه "امام" از رهبری آیت اله خامنه‌ای، بدعتی را در انقلاب گذاشت و عملا خواسته جریان صهیونیسم بین الملل را بر زبان جاری کرد.

وقتی مرحوم هاشمی رفسنجانی سکان ریاست جمهوری را در سال 68 بدست گرفت، به سرعت نسبت به حذف واژه‌های قرآنی و انقلابی، مورد استفاده حضرت روح الله اقدام نمود! ولذا بجای واژه عدالت، توسعه! بجای کشورهای مستکبر، قدرتهای بزرگ جهانی!، بجای مستضعف، قشرآسیب پذیر!، بجای امام، رهبر! بجای امت، ملت! و بجای مبارزه، تعامل! را قرار داد! و در یک کلام، بجای زندگی و منش دینی و انقلابی، اشرافیت، ویژه‌خواری و آقازادگی را حاکم کرد!

این وجیزه را با طرح خاطره ذیل به پایان برده و قضاوت خصوص تغییر واژه‌های قرآنی و انقلابی را با واژه‌های غربی را به دوستان همراه "وبلاگ وزنه سیاسی و کانال تلگرامی" خود می سپارم.

در سال 59 از یکی از اساتید یهودی آلمانی سئوال شد؛ چرا رسانه‌های شما از واژه "امام" برای آیت الله خمینی استفاده نمی‌کنند؟ استاد با خنده‌ای معنادار گفت: «آخر ما از کتاب "ولایت فقیه آقای خمینی به یک تئوری جهانی رسیده‌ایم. اگر بگوییم "امام"، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص و مطرح می‌شود. چون کلمه‌ی "امام" قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد، زیرا ما به استالین، موسیلینی و هیتلر رهبر می‌گوئیم و لذا واژه "رهبر" به نفع ما و کلمه‌ی "امام" به نفع آقای خمینی است.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ