سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردمان را روزگارى رسد بس دشوار ، توانگر در آنروز آنچه را در دست دارد سخت نگاهدارد و او را چنین نفرموده‏اند . خداى سبحان فرماید « بخشش میان خود را فراموش مکنید . » بدان در آن روزگار بلند مقدار شوند و نیکوان خوار ، و خرید و فروخت کنند با درماندگان به ناچار و رسول خدا فرموده است با درماندگان معاملت مکنید از روى اضطرار . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 98 خرداد 16 , ساعت 11:57 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

باید از مارهایی ترسید که با پول بیت المال به افعی خطرناکی تبدیل شده و دین اسلام، آرمانها و ارزشهای انقلابی را هدف گرفته و به خاکریزهای فرهنگی و دینی نفوذ کرده و هدفش، ترویج اسلام رحمانی، یا همان اسلام آمریکایی است!

 یکی از این عناصر ضددین و ضدانقلاب، الهه کولایی نماینده سابق مجلس ششم و معاون فرهنگی شهرداری تهران است که در نشست غیرقانونی احزاب منحله مشارکت و نهضت آزادی می‌گوید:

«به دوگانه حق و باطل که آن را آرمان امام و انقلاب می گویند پایان دهیم. اگر تقسیم بندی حق و باطل را از بین ببریم، پذیرش خیلی از موارد برای مردم راحت خواهد شد. مثال من در این رابطه این است که اگر مردی احساس کند غیرت داشتن او به همسرش یک ارزش دینی و اخلاقی است، این غیرت را برای خود یک امتیاز می‌داند، اما اگر غیرت را از عناصر دین و اخلاق تهی کنیم و بگوییم این نوعی حسادت است، امکان آسان گیری به زنان بیشتر می شود. این مثال یعنی ایدئولوژی زدایی از تمام عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی. ما نیازمند افیونی هستیم که با آن هر آنچه نشانگان دینی و ارزشی دارد را از حوزه های سیاسی فرهنگی و اجتماعی تهی کنیم. در این رابطه جلسات متعددی با مرتبطین رئیس جمهور و حتی آقای رحمانی فضلی داشتم و موفقیت هایی را کسب کرده ام.»

آیا زمان سکوت و سکون جریان انقلابی است؟! جریان نفاق و مزدوران شیطان بزرگ، خاکریز و سنگرهای فرهنگی و اجتماعی کشور را تصرف کرده و با حمایت رئیس جمهور! در تقابل با استراتژی مقاومت حضرت امام و مقام معظم رهبری، نسخه تسلیم می‌پیچند! اما جریان انقلابی هنوز "فرمان آتش به اختیار" امام خود را در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی عملیاتی نکرده! غفلت و تنبلی تا کی؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ