سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که مردم را به خدا خواند و خود به کار نپردازد ، چون تیرافکنى است که از کمان بى‏زه تیر اندازد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 98 خرداد 19 , ساعت 2:32 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آگاهان سیاسی می‌پرسند؛ چرا کشورهای آلمان و ژاپن که در جنگ جهانی دوم، تسلیم آمریکا شده‌اند، بعنوان میانجی آمریکا به ایران می‌آیند؟! این چه بازی است؟ آیا برد_برد است!

آمریکا برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره از همه ابزارهای دیپلماسی و غیره استفاده می‌نماید! دو کشور شکست خورده در جنگ جهانی دوم به نمایندگی از آمریکا به ایران می‌آیند! جواد ظریف طی یک سفر مشکوک به آمریکا می‌رود! و خبر آزادی جاسوس مهم آمریکا، نزارزکا را مخابره می‌کند!، خانم ابتکار، بعنوان سرباز آمریکا از درون دولت حسن روحانی، مأمور شایعه حمله اتمی آمریکا به ایران می‌شود!

با این توضیح مختصر باید گفت؛ باند نایاک (آقای ظریف و دوستانش)، باند نیویورکیها، خانم ابتکار، که با نام مستعار مهری!، سخنگوی تسخیرکنندگان لانه جاسوسی آمریکا بوده!، همزمان با اعزام نمایندگان آمریکا (وزیر خارجه آلمان و نخست وزیر ژاپن) به ایران، مأمور کشاندن ایران در پای میز مذاکره می‌شوند!

موضوعات مذاکره آتی ایران و آمریکا (برجامهای 1، 2 و 3) را دیروز ترامپ و مکرون پیرامون 1- الحاقیه دیگری به برجام، 2- موشکهای بالستیک 3- حذف قدرت منطقه ای ایران(انحلال محور مقاومت) معیین کردند.

راستی برجامهای سه گانه آمریکایی_اروپایی، شبیه برجامهای 2 و 3 که حسن روحانی در سال 95 مطرح نمود، نیست؟!

این را هم بدانیم: 

1-آمریکا دارای گسترده ترین شبکه جاسوسی در دولت حسن روحانی بوده، که توسط سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شده‌اند!ظاهرا ادامه مأموریت جاسوسان دستگیر شده را جریان لیبرال حاکم بر دولت و مجلس، بر عهده گرفته‌اند!

2-اعتقاد کدخدا(آمریکا) بر این است همانطور که اوباما بدون شلیک یک گلوله برجام را به حسن روحانی لیبرال تحمیل کرد، امکان تحقق برجامهای 2 و 3 هم، بدون شلیک یک گلوله وجود دارد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ