سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صبح و شب در فراگیری دانش بودن، نزد خدا برتر از جهاد در راه خدای است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 98 خرداد 19 , ساعت 3:52 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-بیش از 140 کشور در سن پیترزبورگ روسیه جمع شده تا آقایی دلار را زمین بزنند.

 ظاهرا از کشور ایران که تحت شدیدترین تحریمهای آمریکا قرار گرفته و حق استفاده از دلار آمریکا را ندارد، هیچ مسئول اجرایی در نشست سن پیترزبورگ شرکت نکرده است!

آیا می‌دانید، ایده شکستن آقای دلار از سوی رهبری ایران صادر شده، اما چرا دیگران پیشقدم شده و رئیس جمهور ما بخواب خرگوشی رفته است؟!

2-الهه کولایی نماینده مجلس ششم و مسئول فرهنگی شهرداری تهران در نشست محفلی احزاب منحله مشارکت و نهضت آزادی گفت: «به دوگانه حق و باطل که آن را آرمان امام و انقلاب می گویند پایان دهیم و در این مسیر دولت بخصوص وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و وزارت ارتباطات با توسعه شبکه های مثل اینستاگرام می توانند بسیار راهگشا باشند. اگر تقسیم بندی حق و باطل را از بین ببریم پذیرش خیلی از موارد برای مردم راحت خواهد شد. مثال من در این رابطه این است که اگر مردی احساس کند غیرت داشتن او به همسرش یک ارزش دینی و اخلاقی است، این غیرت را برای خود یک امتیاز می‌داند، اما اگر غیرت را از عناصر دین و اخلاق تهی کنیم و بگوییم این نوعی حسادت است، امکان آسان گیری به زنان بیشتر می شود. این مثال یعنی ایدئولوژی زدایی از تمام عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی. ما نیازمند افیونی هستیم که با آن هر آنچه نشانگان دینی و ارزشی دارد را از حوزه های سیاسی فرهنگی و اجتماعی تهی کنیم. در این رابطه جلسات متعددی با مرتبطین رئیس جمهور و حتی آقای رحمانی فضلی داشتم و موفقیت هایی را کسب کرده ام.»

3-احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص استعفای بطحایی وزیر آموزش و پرورش گفت‌: «دست‌های پنهانی می‌خواهند نظام آموزش و پرورش را به قهقرا کشانده و با تحت فشار قرار دادن وزیر از آن یک جزیره سیاست‌زده بسازند، آموزش و پرورش نباید میتینگ سیاسی باشد. رئیس‌جمهور در حالی از وجود اختیار حرف می‌زند که اختیارات ذاتی وزرا را سلب کرده و نه‌تنها وزارت آموزش و پرورش که اقتصاد و صنعت و معدن هم صرفاً وزیر اجرایی هستند و اختیاری از خود ندارند.»

4-اسامی جاسوسان دستگیر شده در حلقه اول دولت حسن روحانی، حکایت از ارتباط عمیق دولت حسن روحانی با شبکه جاسوسی آمریکا می‌دهد! به اسامی ذیل توجه فرمایید:  

1-جیسون رضاییان در ریاست جمهوری کنار دست روحانی

2-نزار ذکا در معاونت امور زنان کنار دست خانم مولاوردی فمنیست فتنه‌گر

3-سید امامی در محیط زیست کنار دست ابتکار فتنه‌گر

4-دری اصفهانی در مذاکرات کنار دست ظریف لیبرال

5-در دفتر مشاور رئیس جمهور کنار دست آشنا، این عنصر امنیتی بی کفایت، آفتاب پرست

چرا دولت حسن روحانی بهشت جاسوسان آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی شده است؟! آیا در درون دولت لیبرال حسن روحانی، سربازان آمریکایی با شبکه جاسوسی آمریکا، مرتبط بوده و هستند؟!

راستی، چرا حسن روحانی در سال 65 با یکی از مدیران شبکه جاسوسی اسرائیل بر علیه امام در پاریس ملاقات نمود؟! پس، دولت اعتدال حسن روحانی مشکوک به جاسوسی به نفع بیگانگان است! البته نظر رئیس جمهور روسیه هم همین است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ