سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستیِ دنیای پست را از قلبم برکَن که از آنچه نزد توست، باز می دارد و مانع جستجوی وسیله رسیدن به تو می گردد و نزدیک شدن به تو را از یاد می بَرَد. [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
دوشنبه 98 خرداد 27 , ساعت 2:16 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-بعد از اینکه هیمنه پوشالی دولت حسن روحانی در برجام فروریخت، ستون پنجم دشمن که در جبهه اصلاحات با برند، منافقین، براندازان، فتنه‌گران، اپوزیسیون و ملی مذهبی‌ها مستقر است، همزمان با تغییر سناریوهای دشمن خارجی، سناریوی جدیدی را برای فریفتن مردم آغاز نمود و لذا یک روز خواستار استعفای رئیس جمهور شدند! روز دیگر نظام اسلامی را ناکارآمد معرفی کردند، فردای آن روز، می گویند آبروی اصلاحات را نباید هزینه حسن روحانی نمائیم و امروز هم خواستار تغییر قانون اساسی شده‌اند! در حالی که در تمام ناکارآمدیها و خیانتهای دولت اعتدال، شریک جرمند!

2-بعد از اینکه شکست برجام 1(برجام هسته‌ای) در اواخر سال 96 قطعی شد، سیگنالهایی برجام 2(موشکی) و برجام 3(منطقه‌ای) از سوی حسن روحانی برای کدخدا (امریکا) ارسال و بحران اقتصادی، با فروش 60 تن سکه و 18 میلیارد دلار، قبل از خروج ترامپ از برجام، کلید خورد، تا شرایط داخلی کشور، برای برجام 2 و 3 مهیا گردد!

3-کشتی بان انقلاب، که شناخت جامعی از سناریوهای دشمن خارجی و ستون پنجم نفوذی دشمن در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی داشته و دارد، برای مقابله با فتنه 98 به خنثی سازی توطئه‌ها پرداخت و با اقتداری پیامبرگونه، ابهت، غرور عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان خارجی و لیبرالهای داخلی کشید و توطئه "مذاکره یا جنگ" با شیطان بزرگ را در دیدار با نخست وزیر ژاپن، منهدم کرد و لذا ستون پنجم دشمن، که دولت حسن روحانی را "رحم اجاره‌ای" برای اهداف اصلاح طلبان می‌دانند!سناریوی تغییر قانون اساسی و یا استعفای رئیس جمهور را برای ایجاد فتنه 98 مطرح کرده است.

مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ