سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون نیکوکارى بر زمانه و مردم آن غالب آید و کسى به دیگرى گمان بد برد ، که از او فضیحتى آشکار نشده ، ستم کرده است . و اگر بدکارى بر زمانه و مردم آن غالب شود و کسى به دیگرى گمان نیک برد خود را فریفته است . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 خرداد 27 , ساعت 2:47 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خانم مهناز افشار طی توئیتی از کشور آلمان، اعتراف کرده و نوشته است: «اینکه من از اصلاح‌طلبان پول گرفتم که توییت بزنم یا در صفحات چیزی برای آنها بنویسم دروغ است و من فقط برای حمایت از مسایل زنان چند بار از خانم مولاوردی پول گرفتم که مبالغ آن زیر یک میلیارد تومان است!»

با توجه به اعترافات صریح مهناز افشار، رمینه برای محاکمه شهیندخت مولاوردی(معاون سابق رئیس جمهور در امور بانوان) این فمنیست ضدانقلاب فراهم است.

عجیب است در دولت محمد خاتمی، برای براندازی و تغییر نظام اسلامی از سرویسهای جاسوسی بیگانه پول دریافت می‌کردند و جرم محسوب می‌شد، ولی در دولت حسن روحانی به جماعت سلبریتی منافق، از بودجه بیت المال پرداخت شده و مجرمین با خیال آسوده در فکر ایجاد فتنه 98 هستند!

ریاست محترم قوه قضائیه! وقتی خانم مهناز افشار به دریافت پول اعتراف کرده، چرا اقدام قانونی برای محاکمه خانم مولاوردی تاکنون صورت نگرفته و سلبریتی برادنز فتنه‌گر آزادِ آزاد است؟!

 والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ