سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که در آنچه فرا می گیرد بسیار بیندیشد، دانش خود را استوار ساخته و آنچه را نفهمیده می فهمد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 98 خرداد 30 , ساعت 1:44 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آمد و رفت این روزهای اروپائیها و برخی نوکران کدخدا(آمریکا) به ایران، شبیه آمدن و رفتن آنها در زمان اجراء برجام است! در زمان اجراء برجام، گروهای اقتصادی اروپایی با یک برنامه فریب، به ایران گسیل شدند و مسئولین احمق و لیبرال قوای اجرایی و تقنینی، برجام را بدون توجه به دستورالعمل رهبری، به فوریت اجراء کردند!1 تا جایی که حسن روحانی، رئیس سازمان انرژی اتمی را تهدید کرد، که اگر سانتریفیوژها را فورا جمع آوری نکنی، کارگر از تهران برای برچیدنشان اعزام می‌کنم!

وقتی آمریکا و اروپا مطمئن شدند که ایران به تمام تعهداتش در ذیل برجام عمل کرده، آنگاه خروج اروپاییها آغاز و با خروج ترامپ از برجام، تعهداتشان بر روی کاغذ باقی ماند و نصیب ایران از برجام هیچ !

احمق متوهمی در دفاع از برجام می‌گفت: برجام آفتاب تابان است! برجام را خدا آورده! ما عمامه داریم کلاه سرمان نمی رود! اما ادیروز معاون اولش در اعترافی صریح می‌گوید؛ «دشمن کلاه‌گذاری کرده و حیله به خرج داد، با ما مذاکره کرد، توافق کردیم، قرارداد بستیم، ایران به تعهداتش عمل کرد ولی طرف دیگر نارو زد.»

اما وقتی ایران بعد از 6 سال صبر، براساس بند 36 برجام در جهت کاستن از تعهدات برجامی خود آماده شده، جیغ و ناله شیطان بزرگ و اذنابش در داخل و خارج کشور به هوا رفت و برخی نوکران آمریکا راهی ایران شده و گفتند؛ "اگر درخت برجام میوه نداشته، ایران باید در سایه برجام بماند!" تا اهداف ناتمام آمریکا و رژیم صهیونیستی، مبنی بر نابودی صددرصد توان هسته‌ای، کاهش برد موشکی و حذف جریان مقاومت، کامل گردد! اما رهبر دوراندیش نظام اسلامی، خود وارد میدان شد و راه هر گونه مذاکره جدید را با شیطان بزرگ بست.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ