سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش دانش کفّاره گناهان بزرگ است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 98 خرداد 31 , ساعت 1:38 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وبگاه اسپوتنیک روسیه نوشت: «پهپاد گلوبال هوک نه قابل ردیابیست نه قابل سرنگونی؛ ایرانی‌ها موشک فوق‌افسانه‌ای در اختیار دارند که افسانه‌های آمریکایی‌ها را بر باد داده است.»

پهپادهای نیروهای مقاومت یمنی، با حمله به اهداف حیاتی عربستان و امارات، اشک پادشاهان فاسد و عیاش1 (گاوهای شیرده آمریکا) عربستان و امارات را درآورده، اما صبح دیروز اشک سردمداران کاخ سفید، با انهدام پیشرفته ترین پهپادشان بدست غیورمردان سپاه پاسداران جاری شد. آری در عربستان موشکهای پاتریوت آمریکایی از شکار پهپادهای یمنی عاجزند، اما در ایران، موشک فوق‌افسانه‌ای سوم خرداد، پهپاد افسانه‌ای آمریکا را منهدم کرد.

امام عزیزمان به زیبایی فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و لذا ترامپ بعد از انهدام پهپادش، ایران را تهدید کرد، اما ساعتی بعد گفت؛ «احساسم این است. شاید اشتباه کنم،هیچ زن یا مردی از ما در آن پهپاد نبود. در غیر این صورت، اوضاع بسیار بسیار متفاوت می‌بود!»

با خروج ترامپ از برجام، گدایی و تلاش 14ماهه دولت حسن روحانی برای بهره‌مندی از مزایای برجام بی نتیجه بود!  حال باید پرسید؛ آیا انهدام پهپاد گلوبال هوک آمریکایی، ترامپ را مجبور به بازگشت به برجام می‌نماید؟ شکست آمریکا در برابر مقاومت انقلابیون ایران، کاملا مشهود و ملموس است، ولی باید مواظب خائنین ستون پنجم دشمن در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی(دولت و مجلس) و رسانه‌های ضدانقلابی اصلاح طلبان باشیم.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ