سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستودن بیش از سزیدن ، چاپلوسى کردن است ، و کمتر از آنچه باید درماندگى است یا رشک بردن . [نهج البلاغه]
 
جمعه 98 خرداد 31 , ساعت 3:12 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


معمولا در اعتراضات خیابانی و یا برنامه های دانشجویی چند سال قبل، شعار صدا و سیمای میلی نمی خوایم، برجسته بود، اما وضعیت بغرنج این روزهای صدا و سیما، گویای درستی این شعار است، زیرا بخش قابل توجهی از برنامه های صدا و سیما، ترویج اسلام آمریکایی است و لذا باید از هسته گزینش آن سازمان پرسید؛ آیا معیار پذیرش در سازمان صدا و سیما، مبانی انقلاب اسلامی است یا مبانی اسلام اعتدال و آمریکایی؟!

برنامه‌های صدا و سیما به گونه‌ای تنظیم شده، که تیغ نفاق سانسور اسلام اعتدال و اسلام آمریکایی، برنامه سازان دینی و انقلابی را هدف گرفته و اجازه پخش زنده برنامه‌های دینی و انقلابی را نمی‌دهد! اما، تمام برنامه‌های ضد اخلاق، ضد فرهنگ دینی و انقلابی بصورت زنده پخش می‌شود! یعنی پخش برنامه‌های اخلاقی بصورت زنده ممنوع! ولی پخش برنامه‌های ضداخلاق و ادب، بصورت زنده آزاد آزاد است!

تفکر واقعی شیطان و لیبرالیسم، در پخش برخی از برنامه‌های صدا و سیما قابل رؤیت است، زیرا تفکر لیبرالیسم برعدم کنترل نفس اماره(نفس شیطانی) است ولذا کنترل نفس اماره را ضد خواسته‌های شهوانی انسان دانسته و هیچ ممنوعیت برای آن قائل نیست! اما در مقابل، اجازه آزادی به نفس مطمئنه را که به سوی خدا و بندگی خدا دعوت می‌کند، نمی‌دهد، تا انسان اوج نگیرد و بخدا نرسد.

والسلام

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ