سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! من از هرچه با اراده تو مخالفت دارد و یا از محبّت تو به دور است، به سویت توبه می کنم ؛ از آنچه در دلم می گذرد، نگاه های چشمم وگفته های زبانم . [.امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
جمعه 98 خرداد 31 , ساعت 10:36 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از زمانی که پهپاد جاسوسی 220 میلیون دلاری رژیم تروریستی آمریکا توسط دلاور مردان نیروی هوا فضای سپاه پاسداران منهدم شده، رئیس جمهور آمریکا، بارها اظهار نظر متفاوت و تهدید نظام اسلامی را داشته، اما رئیس جمهور ایران، دچار مرض صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ شده و هیچ اظهار نظری ننموده!، عجیب نیست؟!1

کجا است آن مرد هتاکی که منتقدین برجام را "عده‌ای ترسو و بزدل سیاسی" لقب داد و گفت: "بروید به جهنم" چرا وقتی پهپاد رادارگریز کدخدایش آمریکا در آبهای سرزمینمان سرنگون شده، سکوت مرگبار اختیار کرده است؟!

حاج حسن نترس، حرف بزن، دروغ نگو، از پخش "فیلم گاندو" هم نترس، زیرا عاقلان رمز ارتباط جیسون رضائیان جاسوس ویژه آمریکا با شما را می‌دانند! و شما هم خوب می‌دانی که رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی نیستی! آیا می‌دانی که حضرت روح الله کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا را چگونه تحقیر می‌کرد؟

امام خطاب به تهدیدات و بلوف کارتر فرمود: "من حیفم می‌آید که مثل بزنم به شیر. که می گویند وقتی مقابل دشمن می‌ایستد، هم فریاد می زند، هم یک چیزی از او صادر می‌شود و هم دم خود را هم تکان می‌دهد تا میانجی پیدا کند" ولذا از فریاد ترامپ، مرکل و مکرون نترس و سخن بگو، زیرا مردم منتظر پیام تشکر آمیز رئیس جمهور خود از نیروهای مسلح هستند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ