سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانها و زمین و فرشتگان و شب و روز برای سه کس آمرزش می طلبند :دانشمندان و دانشجویان و سخاوتمندان . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 98 تیر 3 , ساعت 6:1 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس جمهورمان نگران چیست؟! نگران حمله آمریکا به ایران؟ نگران عدم تشکر از سپاه پاسداران، بخاطر انهدام پهپاد رادارگریز و گران قیمت آمریکا؟ نگران عدم مذاکره با آمریکا؟ نگران بحران اقتصادی و کوچک شدن سفره مردم؟ روحانی نگران چیست؟!

تنها نگرانی رئیس جمهور، ادامه پخش سریال گاندو است! زیرا ادامه داستان واقعی سریال گاندو، پرده از ابعاد نفوذ گسترده شبکه جاسوسی آمریکا برداشته که با حمایت خواهرزاده حسن روحانی و برخی از اعضاء دولت اعتدال، بر علیه منافع مردم و کشورمان اقدام کرده‌اند.

رأس شبکه جاسوسی آمریکا، یعنی جیسون رضائیان (مایکل هاشمیان) با حمایت اسماعیل سماوی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری (خواهرزاده حسن روحانی) تا اعماق دولت اعتدال نفوذ کرده بود، بطوری که جیسون رضائیان طی ادعایی گفته: "آنقدر به حسن روحانی نزدیک شده بودم، که طعم آدامسش را هم می‌دانستم!"

دستگیری و انهدام پی در پی شبکه‌های جاسوسی آمریکا از درون دولت حسن روحانی، خبر از 6 سال خیانت دولت اعتدال بر علیه منافع ملت و کشور می‌دهد، بطوری که سانسور سریال گاندو هم چیزی از جرم نابخشودنی حسن روحانی و دولتش کم نخواهد کرد. آیا روحانی بخاطر این افتضاح بزرگ، استعفاء داده و یا عذرخواهی می‌نماید؟! از لیبرالهای غربزده بعید است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ