سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، شخصِ آزرمگینِ بردبارِ عفیفِ خودْ نگهدار را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 98 تیر 4 , ساعت 12:21 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز گفت: «بعضی ها یک حالت مادر شوهری به خود گرفتند و نگذاشتند مردم در همان یکی دو سال گشایش برجام هم لذت ببرند.1 قرارداد می‌بستیم، ایراد می‌گرفتند و وقتی قرارداد به هم می‌خورد، باز غُر می‌زدند!»

اولا، رئیس جمهور نگفته کدام قراردادهای عصر قاجاریش به هم خورده! (برجام، 2030، FATA، پالرمو، توافق پاریس ...) ثانیا، کدام دیوانه‌ با توتال قرارداد دندان‌گیر 25 ساله بست؟! ثالثا، توتال با رها کردن قرارداد و خارج کردن نقشه های استراتژیک کشورمان، به ریش بزک کرده کدام احمق خندید؟! رابعا، مگر دفاع از قراردادهای ننگین‌تر از ترکمنچای، افتخار دارد؟! خامسا، مگر وزیر خارجه و رئیس بانک مرکزی، منافع ایران از برجام را هیچ اعلان کردند؟! سادسا، مگر دلار را به 1000 تومان رسانده که مردم لذت ببرند؟!

 این روزها ترامپ با پریشان‌گویی و متزلزل در باره انهدام پهپادش اراجیف می‌بافد و حسن روحانی هم با سکوت ننگین و مرموزانه، از کنار حماسه برزگ انهدام پهپاد آمریکایی، عبور کرده و در هپروت اعتدالی! از گشایش برجام و منافع آن، سخیف و متوهمانه سخن بر زبان جاری می‌کند!

البته جناب روحانی بداند! منتقدان برجام، مادر شوهر نبوده و برجام هم عروس نیست!، بلکه برجام، پرستوی سفارشی سازمانهای جاسوسی سیا، موساد و MI6 در دامن دولت حسن روحانی است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ