سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جمله چیزهایی که پستی دنیا را به تو نشان می دهد، آن است که خداوند ـ جلّ ثناؤه ـ بساط آن را از رویت وجّه و اختیار، از سرِ اولیا و دوستانش برکشیده و از روی آزمون و فتنه، آن را برای دشمنانش گسترده است. [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 98 تیر 19 , ساعت 8:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور که یدطولایی در همکاری با جواسیس سازمان سیا در وزارت ارتباطات داشته، از پخش و تأثیر فوق العاق سریال گاندو، چنان می‌سوخت، که سوختن آشنایِ آشنا با انجمن حجتیه، فراموش شد!

عجیب اینجا است، که هیچ خبرنگاری از این عنصر جاسوس‌پرور، سئوال نکرد، 1که نزار زکا، جاسوس سازمان سیا، در وزارت ارتباطات، واعظی به می‌کرده است؟! (تصاویر جاسوس با جاسوس پرور، در شبکه‌های مجازی موجود است!

البته دولت بی کفایت حسن روحانی، آنقدر در زمینه نفوذ جواسیس موفق عمل کرده، که ظرفیت ساخت و پخش سریالهای گاندوی 400 قسمتی را هم دارد!

حالا اگر گاندو 2 ساخته شود، قطعا زبان منافقینی که از سال 92 سفره مردم را با برجام و اینستکس به بازی گرفته، کوتاه می‌گردد! آیا پروژه پراید 50 میلیون تومانی در دولت حسن روحانی، شرایط ساخت سریال گاندو 5 را ندارد؟!

با پخش سریال گاندو، تمامیت وجود دولت لیبرال حسن روحانی از درون سوخت! و لذا گماشته‌های دولت اعتدال، با عربده‌کشی، جیغ‌های بنفش و پروپاگاندای تبلیغاتی، قادر به زدودن لکه ننگ جاسوس‌پروری، از دامان ناپاک خود نیستند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ