سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قرآن را فرا گیرید که بهترین سخن است و در آن تفقّه کنید که بهار دلهاست واز روشنی آن شفا بجویید که شفای سینه هاست . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 98 تیر 28 , ساعت 3:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

نسبت غربزده ها و غربگراهای ایرانی به آمریکا و اروپا، مثل رابطه مادر و فرزندی است! بطوریکه اگر مادر او را از شیر بگیرد، بازهم فرزند بهانه گرفته و بدنبال مادر می‌رود و حتی اخم و تهدید مادر هم باعث دوری فرزند از مادر نمی‌شود!

این روزها ملت ایران در سخت ترین شرایط اقتصادی، شاهدند که  آقای ظریف وزیر خارجه، در 3 ماه گذشته1 با بهانه‌های واهی 2 بار راهی آمریکا شده، که حاصل سفر او به نیویورک، لذت مصاحبه با خبرگزاریهای آمریکایی_انگلیسی براساس تفکر اومانیسم است!

همزمان با سفر آقای ظریف به آمریکا، رئیس ظریف(حسن روحانی) هم بیکار ننشسته ولذا با نمایش سریال سخنرانی، به هر در بسته و باز می‌زند، تا بلکه امتیاز ناچیزی از مادران آمریکایی_اروپایی خود در مقابل اجراء نابخردانه و خائننانه برجام، دریافت کند!

سئوال! آیا آمریکا و اروپا، فرزندان لیبرال و رام خود را در احزاب اعتدالی_اصلاح طلبی، در پیچ خطرناک حذف از قدرت(انتخابات مجلس)، رها می‌کنند؟! قطعا پاسخ منفی است، زیرا اصلاح طلبان و اعتدالیون، با خیانت به کشور و ملت خود، بزرگترین خدمات را در مقابل وعده هیچ در برجام، به اربان خود داشته و دارند!

ملت ایران فراموش نکرده‌! که آقای ظریف دوبار، بصورت علنی (فیلم و تصاویر موجود است) با نمایندگان غرب، برای ماندن اصلاح طلبان برانداز و اعدالیون لیبرال در قدرت، ذلیلانه به مذاکره نشسته است!

آری، اگر اعتدالیون و اصلاح طلبان، در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، به پرتگاه سقوط از قدرت، نزدیک شوند، قطعا ترامپ و اروپا، آب باریکه‌ای، مبنی بر تعلیق برخی تحریمها، باز خواهند کرد، تا اصلاح طلبان و اعتدالیون امید اسرائیل و غرب، با فریب ملت ایران، مجددا در قدرت باقی بمانند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ