سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال مایه شهوتهاست . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 مرداد 7 , ساعت 8:26 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از پخش سریال گاندو و باور ملت ایران به اینکه دولت حسن روحانی در جاسوس‌پروری آمریکا نقش داشته، پس لرزه‌های گاندو شروع شد! "آشنا"های خائن، برآشفته شدند! روحانی بودجه صدا و سیما را گروگان گرفت!، روزنامه‌های همسو و ستون پنجم دشمن، گارد گرفتند! و جواد ظریف با ظرافت، نامه به رهبری نوشته و عدم مشروعیت خود را در وزارت خارجه اعلان کرده! چرا؟!

علت به تفاوت دیدگاه روحانی و ظریف برمی‌گردد، زیرا رویکرد تفکر لیبرالی حسن روحانی، غربزدگی است، 1یعنی استقلال و تمامیت ارضی کشور برایش اهمیت ندارد! اما ظریف لیبرال غربگرا است، یعنی به عهد و پیمان خود به غرب، با تکیه بر استقلال و تمامیت ارضی کشور پایبند است.

ظریف می‌دانست که منافع برجام، برای ایران، هیچ است و نباید برای هیچ، به آمریکاییها کادو تقدیم کرد! اما حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) بعد از امضاء برجام و آزادی جیسون رضائیان(جاسوس آمریکا)، قالیچه ابریشم اهدایی برادر خود را به طرف آمریکایی تقدیم کرد! تا آمریکائیها، به ریش و نادانی برادرش، بخندند!

ظریف! به بی‌ارزشی برجام واقف بود و می‌دانست، لیاقت ساخت تندیس را ندارد! می‌داند، که باید صدها سکه و مدالی را که بخاطر برجام گرفته، پس دهد! ظریف، به بی‌اعتباری خود در نزد ملت ایران، اعتراف کرد، اما حسن روحانی با تفکر غربزدگی، همچنان آواز خربرفت و خربرفت و خربرفت، در مدح برجام می‌خواند!

البته آقای ظریف به خودش حق می‌دهد که یک روز استراتژی نظام اسلامی را با استعفای مشکوکش در آمدن بشاراسد به ایران بهم بریزد! و امروز، سریال گاندو را بهانه قرار دهد، تا ته‌مانده آبروی خود را در 2 سال پایانی دولت روحانی، برداشته و از دولت خارج شود!

اما اعتقاد دلسوزان نظام بر این است، که جماعت غربزده و غربگرا باید تاوان دروغ بزرگ لغو تحریمها و خسارت جبران ناپذیر اجراء خائنانه برجام را بپردازند و در پیشگاه ملت بزرگ ایران، محاکمه گردند، تا در گام دوم انقلاب، مدیریت نظام مقدس جمهوری اسلامی به افراد جوان، انقلابی، متعهد، متخصص و وفاردار به انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف سپرده شود، زیرا "ما می‌توانیم."

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ