سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس از حلال خورد، دلش صاف و نازک و چشمانش اشک آلود شود و برای دعایش حجابی نباشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 98 مرداد 12 , ساعت 2:36 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کار ظریف در برجام، آنقدر با ظرافت به نفع آمریکائیها انجام شد، که اوباما گفت: «ما برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران را بدون حتی شلیک یک گلوله، تعطیل کردیم.» و جان کری وزیر خارجه اسبق آمریکا، طی ادعایی؛ "تعطیلی هسته‌ای ایران را هنر خود و دولت اوباما دانست و تعطیلی موشکی ایران را مربوط به دولت ترامپ کرد!"1

سئوال مهم؛ وقتی آقای ظریف، تأسیسات هسته‌ای ایران را با امضاء و اجرا فوری برجام، در راستای اهداف آمریکا و اسرائیل نابود کرده، آیا قابل قبول است، که آمریکا ظریف ما را تحریم کند؟! در حالی که رئیس سابق بانک مرکزی و خود آقای ظریف به ثمرات هیچ برجام، اعتراف کرده‌اند!، پس، پذیرش تحریم آقای ظریف از سوی آمریکا، ساده‌لوحی است! چرا؟

رمز گشایی از توئیت حسام آشنا، در محکوم کردن تحریم ظریف، ما را به رمز اصلی تحریم آقای ظریف، نزدیک می‌کند! آنجا که آشنا ظریف را با نلسون ماندلای آفریقای جنوبی مقایسه کرده است! زیرا هدف هماهنگ آمریکا، اروپا، اصلاح‌طلبان برانداز و اعتدالیون کدخداپرست، زمینه سازی کاندیداتوری جواد ظریف در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 است!

به قسمتی از توئیت آشنا توجه فرمائید؛ «ظریف در حال تبدیل شدن به ماندلای ایران است، او علیه آپارتاید داخلی می‌جنگید و این علیه آپارتاید بین المللی، سحر نزدیک است.»

خداوند بر درجات شهید حاج حسین همدانی (ره) بیفزاید، که خطاب به ظریف گفت: «آقای ظریف! شما چهارچرخ انقلاب رو پنچر کردی»!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ