سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر بختیارى را بخت برگشتنى است ، و آنچه برگشت پندارى نبوده و نیست . [نهج البلاغه]
 
شنبه 98 مرداد 19 , ساعت 11:4 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اعضاء هیأت علمی دانشگاههای بیش از 80 هزار نفرند، که برای فرزندان آنان سهمیه‌ای ویژه در کنکور سراسری اختصاص داده شده! که به معلمین و سایر کارکنان دولت، نداده‌اند!

احتصاص سهمیه‌ای ویژه به فرزندان هیأت علمی دانشگاهها، برخلاف بند 9 اصل 3 قانون اساسی و خیانت به 1میلیون جوان شرکت کننده در کنکور سراسری است! سهمیه فرزندان هیأت علمی آنقدر ویژه است! که امکان تغییر رشته، در رشته‌های پرطرفدار، همچون پزشکی و تغییر دانشگاه خود را به محل تدریس پدر دارند!

متأسفانه در کشورمان به سهیمه قانونی خانواده شهداء، ایثارگران و جانبازان انتقادات گسترده می‌شود! اما هیچکس از سهمیه ویژه‌‌ی آقازاده‌های اعضاء هیأت علمی، مطلع نیست! چرا عده‌ای که از تمکن مالی ویژه برخوردارند، حق 1 میلیون داوطلب کنکور دانشگاهها را با سهمیه ویژه! چپاول می‌کنند!

در دوران دفاع مقدس، دهها قانون و بخشنامه، در حمایت از رزمندگان داوطلب، با امضاء میرحسین موسوی نخست وزیر صادر شد، ولی 10درصدش را هم اجراء نکردند! اما یک بخشنامه برای توابین(منافقین) صادر و دولت میرحسین موسوی بیش از 100 درصد، به آن عمل کرد! ولذا سهمیه فرزندان اعضاء هیأت علمی بصورت چراغ خاموش و 100 درصدی در حال اجرا است!

البته، بخش قابل توجهی از اعضاء هیأت علمی سکولار دانشگاهها، بخاطر تربیت دانشجویان مسلمان، به فارغ تحصیلان سکولار! سهم خود را از انقلاب اینگونه می‌ستانند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ