سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت با شهوت در یک دل جای نمی گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 98 مرداد 21 , ساعت 11:44 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی بگونه‌ای آموزش دیده و عمل می‌کند! گویا؛ نه سابقه جاسوسی به نفع اسرائیل در دوران دفاع مقدس دارد! نه سابقه قتل مرموذانه فرزندش، محمد! و نه سابقه فضاحت بار شکست در برجام!

رهبر معظم انقلاب که بر اوضاع کشور مسلط است، از ماههای قبل، اختیارات ویژه‌ای را به او داده تا در مصاف جنگ اقتصادی آمریکا، مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع نماید، اما هر روز شاهد وخیم‌تر شدن وضعیت اقتصادی مردم و کشور هستیم، گویا دولت مستقری بر کشور حکومت نمی‌کند!

در اوج مشکلات اقتصادی ملت، آنچه برای حسن روحانی اهمیت دارد، رفتن خانمها به ورزشگاهها برای تماشای فوتبال!، آزادی محض فضای مجازی، بخصوص تلگرام! برگزاری رفراندوم! مخالفت با حضور وزراء برای پاسخگویی به نمایندگان مجلس! و افزایش اختیارات ریاست جمهوری!

به نظر می‌رسد، حسن روحانی از مدتها قبل، روش بنی صدر را در پیش گرفته! و شاید وقت ستاندن اختیارات ویژه‌اش بزودی فرابرسد و لذا قبل از هرگونه اقدام هنجارشکن و ایجاد فتنه 98، قوه قضائیه لااقل خطوط قرمز ناحق او را درنوردد و برادرش حسین فریدون را به بند کشیده و محاکمه علنی نماید، تا ملت بزرگ ایران، طعم شیرین اجرای عدالت را بیشتر بچشند.

امیر مؤمنان علی علیه السلام در باره صفات منافقین در خطبه 194 نهج البلاغه می فرماید:

إِنْ سَأَلُوا أَلْحَفُوا؛ هر گاه چیزی را طلب کنند، روی آن اصرار می‌ورزند.

وَ إِنْ عَذَلُوا کشَفُوا؛ و اگر به انتقاد پردازند، پرده دری می‌کنند.

وَ إِنْ حَکمُوا أَسْرَفُوا؛ و اگر در مسأله‌ای قضاوت کنند، در ستم اسراف و راه خیانت را می‌پیمایند.

قَدْ أَعَدُّوا لِکلِّ حَقٍّ بَاطِلًا وَ لِکلِّ قَائِمٍ مَائِلًا وَ لِکلِّ حَیٍّ قَاتِلًا وَ لِکلِّ بَابٍ مِفْتَاحاً وَ لِکلِّ لَیْلٍ مِصْبَاحاً؛ آنان در برابر هر حقی، باطلی و در مقابل هر مستقیمی، انحرافی و در برابر هر زنده‌ای، قاتلی، و برای هر دری کلیدی و برای هر شب تاریکی چراغی آماده کرده‌اند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ