سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برادرش را در کاری ناپسند ببیند و بتواند او را از آن بازدارد و این کار را نکند، به او خیانت کرده است . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 98 مرداد 22 , ساعت 11:51 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دهها نفر از مدیران دزد دولت سهامی اعتدال-اصلاحات دستگیر و زندانی شدند! و پرونده دهها نفر دیگر، در نوبت رسیدگی و صدور حکم زنذان است! اردوگاه آنان به لرزه افتاده، که بزودی برادر رئیس جمهور(حسین فریدون) و برادر معاون اول (مهدی جهانگیری) زندانی می‌شوند ولذا برای کاستن از بی‌آبرویی دولت اعتدال-اصلاحات، گشتند و گشتند و گشتند، تا رسیدن به دکتر حسن عباسی رسیدند! 1

سالها است که دکترحسن عباسی، ابوذروار و عمارگونه، چهره اصلاح طلبان آمریکایی، اعتدالیون غربزده، فتنه‌گران و براندازان را افشاء می‌کند. ولذا با شکایت وزیر اطلاعات و به بهانه افشای رابطه آمدنیوز و وزیر اطلاعات، دکتر عباسی را بازداشت کردند. تا چند روزی توجه ملت را از دزدن با چراغ نفوذی دولت، منحرف نمایند.

تاریخ تشیع، گویای این است که ابوذرها، همواره گریبان مدیران نفوذی را که بصورت نامشروع به درون خیمه انقلاب اسلامی نفوذ کرده‌اند، می‌گیرند.

اگر حسن روحانی ثابت کرد که در سال 65 با فردی از سازمان اطلاعاتی اسرائیل(موساد) ملاقات نکرده؟! یقینا دکتر عباسی، در زندان بود! ولذا نباید نگران بود، زیرا دستگیری دکتر عباسی، چیزی از سوختن و لرزش اعتدال-اصلاحات کم نخواهد کرد و انشاءالله شاهد آزادی فوری عمار زمان خواهیم بود.

پس، جریان انقلابی، باید ابوذروار و بصورت منسجم، چهره زشت مدیران فاسد نفوذی را افشاء نمایند، تا انشاءالله شاهد طلوع خورشید امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ