سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که نهان خود را اصلاح نماید خدا آشکار او را نیکو فرماید ، و آن که به کار دینش پردازد خدا کار دنیاى او را درست سازد ، و آن که میان خود و خدا را به صلاح آرد ، خدا میان او و مردمان را نیکو دارد . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 98 مرداد 24 , ساعت 7:51 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مبنای آغاز ریاست جمهوری حسن روحانی در سال 92 "تنش‌زدایی" بود! و برای اثبات آن، به همه خواسته‌های غرب گردن نهاد! لذا در آغازین روزهای ریاست جمهوری، دستور عدم ارسال مابقی قطعات نیروگاه 40 مگاواتی رأکتور اراک را که تنها 6 ماه با افتتاح فاصله داشت! صادر کرد! (البته برای تنش‌زدایی، اسم نیروگاه اراک را، خنداب گذاشت!)

دولت حسن روحانی برای اثبات نظریه تنش زادیی، هزینه‌های سنگینی را به ملت و نظام اسلامی تحمیل کرد! طرح اسلام رحمانی و اسلام اعتدال در تقابل با اسلام ناب محمدی امام!، اجراء مخفیانه سند 2030،! اجراء مخفیانه توافق پاریس! اجراء نامتوازن برجام به نفع آمریکا! پیگیری طرح مرحوم رفسنجانی مبنی بر" دوران مذاکره است، نه موشکها"اجراء مخفیانه FATF پذیرش دفن زباله‌های اتمی کشورها در ایران! نظریه وزارت اطلاعات، وزارت نگیر و نه بند است! زمینه گسترش نفوذ سلبریتها در تقابل با ارزشهای دینی و انقلابی! و ...

دشمنان با استفاده از نظریه تنش زدایی، هر روز امتیازی برای تغییر و براندازی نظام اسلامی داشتند! ولذا برجامهای 1 و 2 و 3 در راستای تنش‌زدایی از سوی حسن روحانی مطرح و پیگیری شد!

با شکست قطعی برجام، نظریه تنش زدایی حسن روحانی هم شکست ولذا امروز نظریه تهدیدزدایی دشمن، جای نظریه مشکوک تنش‌زدایی را گرفت. آیا روحانی پاسخگوی هزینه‌های امنیتی و مادی تحمیل شده بر مردم و انقلاب اسلامی می‌باشد؟! آیا نظریه تنش‌زدایی با فساد اقتصادی عجین شده در دولت، بخصوص در حوزه واردات، آنهم کالاهای آمریکایی، رابطه دارد؟!

تهدیدزدایی، یعنی مردم منتظر ریشه کنی فساد بر اساس تعهد انقلابی ریاست قوه قضائیه، از قوه مجریه هستند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ