سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به هرچه از او پرسیده می شود پاسخمی دهد، بی گمان دیوانه است . [امام صادق علیه السلام]
 
جمعه 98 مرداد 25 , ساعت 3:43 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها شمشیر عدالت قوه قضائیه به ریاست آیت الله رئیسی یقه گردن کلفتان نفوذی در دولت را گرفته و با قدرت در حال محاکمه مفسدان اقتصادی است.

سابقه حسن روحانی گویای این است که وقتی تیغ عدالت در سال 96 برادرش حسین فریدون را نشانه گرفت! برآشفت و گفت: «اگر دست به برادرم بزنید، کشور را به جنگ می‌کشم!»

حالا که عراقچی، سیف، پورحسینی و برخی از مدیران ارشد دولت در لیست محاکمه جدی قرار گرفته‌اند، آستانه تحمل روحانی تا کجا است؟ اگر به سراغ برادرش حسین فریدون و برادر معاون اولش، مهدی جهانگیری بروند، آیا عبور از خطوط قرمزش را تحمل می‌کند؟!

بهترین راه برای سکوت حسن روحانی، دعوت او بعنوان متهم در چندین پرونده مهم امنیتی است! از جمله ملاقات با معاون ضدتروریسم اسرائیل در سال 65 ،سفرهای خاص به کشور انگلیس، یحتمل با پاسپورت خاص!، زیرا مدرک دکترای حسن روحانی در سال 77 با نام خانوادگی فریدون صادر شده، در حالی‌که نام‌خانوادگی او در سال 60 به روحانی تغییر کرده است!

برگی از کتاب خاطرات حسن روحانی: «در سال 1360 تقاضای تغییر نام فامیل کردم و نام‌خانوادگی «روحانی» به‌طور رسمی در شناسنامه من ثبت شد.»

وبگاه رسمی دانشگاه کلدونین گلاسگو؛ در 27 خرداد 1392، اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آینده ایران، در گذشته با نام «حسن فریدون» در آن دانشگاه تحصیل کرده و مدرک کارشناسی‌ارشد و دکتری خود را به‌ترتیب در سال‌های 1995 و 1999 اخذ کرده‌است.

در روزنامه جمهوری اسلامی در 19 اسفند 1358 درج شده: حسن روحانی در سال 58 از دانشگاه لندن در رشته دکترای جامعه‌شناسی حقوقی گرفت!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ