سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به دنیا رغبت ورزد و آرزویش در آن دراز گردد، خداوند دلش را به اندازه رغبتش به آن کور می کند [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 98 شهریور 1 , ساعت 4:18 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شتاب دولت برای حذف چهار صفر از پول ملی برای چیست؟! آیا قصد حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم را دارد؟! آیا هدف دولت، آشوب اقتصادی به قصد افزایش تورم و ایجاد فتنه 98 است؟! آیا هدف دولت، کاهش فشار بر دوستان متهم و فاسد اقتصادی است؟! آیا بدنبال فراموشی کاهش ارزش پول ملی است؟

سابقه دولت حتی در تغییر رنگ اسکناس هم در راستای اهداف آمریکا تعریف می‌شود! مثلا در سال 92 اولین خیانت را در تغییر رنگ، حذف نام خلیج فارس و آرم سازمان انرژی اتمی کشور از اسکناسهای 50 هزار ریالی بود! که بجای آن، رنگ موذی بنفش و سردر دانشگاه تهران نقاشی شد!

وقتی کشور شرایط اقتصادی پایدار ندارد و حسن روحانی همچنان منتظر معجزه اروپا است، پس هدف دولت از کاهش 4 صفر، رفع مشکلات اقتصادی نیست!

هدف قطعی دولت اولا ایجاد فتنه اقتصادی، ثانیا با کاهش 4 صفر از پول ملی، مردم فریب خورده و مبالغ اختلاس دزدان همکار و رأی جمع کن حسن روحانی را ناچیز تصور می‌کنند و ثالثا مردم خیانت دولت در توزیع 22 میلیارد دلار ارز و خروج بیش از 60 تن طلا از خزانه بیت المال را فراموش کنند!

فرشاد مومنی، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه علامه در خصوص حذف صفرها از پول ملی گفت: «خاضعانه از نمایندگان مجلس می‌خواهم تا قبل از اینکه از دولت، تضمین لازم را برای حذف صفرها نگرفتند، اجازه ندهند این اقدام نمایشی اتفاق بیفتد. یکی از مشکلات حذف صفرها حساسیت زدایی از اختلاس‌هاست.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ