سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که در کار کوتاهى ورزید دچار اندوه گردید ، آن را که از مال و جانش نصیبى از آن خدا نیست خدا را بدو نیازى نیست . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 98 شهریور 7 , ساعت 2:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی رئیس‌جمهور دیروز 6 شهریور 98 گفت: «همه باید دولت را حمایت کنند، دستگاه‌های نظارتی در کشور ما دچار خطا شده است و ان‌شاالله این به دست مسئولان ارشد دستگاه نظارتی اصلاح شود.»

قوه قضائیه به تیرک لرزان خیمه دولت اعتدال نزدیک شده و به زودی برادر ریس جمهور و معاون اولش، باید پای میز عدلیه حاضر شوند ولذا دیروز تاب و تحمل حسن روحانی پایان یافت و با صغری و کبری بافی، اقدامات امیدوار کننده قوه قضائیه را دخالت در امور دولت و سیاسی خواند!

البته حسن روحانی و تیم دولتش، مسبب اختلاسهای نجومی هستند! ولذا برخورد با مدیران اشرافی و دزد ستادهای انتخاباتی خود را برنمی‌تابد!

امروز آیت الله رئیسی پاسخ ممل بافی دیروز روحانی را طوفانی و انقلابی داد و گفت: «وقتی پرونده کسانی که متصل به قدرت و ثروت‌اند روی میز قاضی می‌آید فریاد‌ها بلند می‌شود که این جناحی است یا این سیاسی است یا نگاه‌های دیگر در آن وجود دارد.»

رئیس قوه قضائیه در ادامه گفت: «مردم از ما اجرای عدالت و قانون و مبارزه با فساد می‌خواهند. آقایان باید سخنان کارگران اراکی و تبریزی و سخنان دردمندانه و دغدغه‌مندان کارگران هفت‌تپه و کرمانشاهی را بشنوند.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ