سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت با شهوت در یک دل جای نمی گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 98 شهریور 13 , ساعت 12:54 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

روحانی دیروز در مجلس گفت: «امروز نگاه دنیا نسبت به ایران بعد از 16 ماه مقاومت و حتی نگاه آمریکا نیز نسبت به ملت ایران عوض شده»!

عجب مقاومتی که در باره نتیجه‌اش، روحانی به نمایندگان مجلس گفت: 1«بعد از تخلف و خیانت آمریکا، اروپا نیز یا به وظیفه خود عمل نکرد، یا نتوانست ویا هر دو !»

"مقاومت،" دیده و شنیده بودیم، اما مدل "مقاومت" نوبرانه لیبرالیسم نفوذی در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی، از جنس "مقاومت" نیست! زیرا بعد از 16 ماه، مجبور شده، بخشی از خیانت خود در برجام را تحت عنوان کاهش تعهدات ایران، انجام دهد! هر چند که نانجیبانه، اسم آن را مقاومت و صبر راهبردی می‌گذارند!

در تفکر اسلام رحمانی و اسلام اعتدال حسن روحانی، معاشقه با دشمن، مقاومت و صبر راهبردی قلمداد می‌شود! یعنی این تفکر فلج و خطرناک، اول تأسیسات هسته‌ای کشور را تخریب می‌کند! بعد اگر طرفهای برجام، به تعهداتشان عمل نکردند، در یک برنامه حدودا 5 ساله! که فاصله هر گامش 60 روز معیین شده! به کاهش تعهدات برجامی خود، می‌پردازد!

از شواهد امر پیدا است که ترمز گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران، در زیر پای مکرون رئیس جمهور فرانسه است! و روحانی بر خلاف مفاد برجام، در حال التماس برای گرفتن 15 میلیارد یورم و فروش روزانه 700 میلیون بشکه نفت از طریق اینستکس است!!!

آیا می‌دانید! ایران قبل از برجام و در اوج تحریمها،، روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت فروش داشته است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ