سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس به شخصی مسأله ای بیاموزد، مالکش می گردد . گفته شد : آیا وی را خرید و فروش هم می کند؟ فرمود : نه، بلکه امر و نهیش می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 98 شهریور 14 , ساعت 3:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها از گوشه کنار کشور خبر می‌رسد، که یک جریان ضدانقلابی، در برخی از شهرهای مهم کشور، به حذف عامدانه "کلمه شهید" از تابلوی کوچه و خیابانهای کرده، و لذا شهید زدائی از کوچه و خیابانها بی ارتباط با اجراء مخفیانه سند 2030 نیست!1

مسئله حذف نام شهداء را باید در جایی فراتر از شوراهای شهر و شهردارن دنبال کرد! لذا یک کد برای شناسائی آمر اصلی حذف "کلمه شهید" از کوچه ها و خیابانها کافی است!

استعفاء وزیر آموزش و پرورش و پذیرش فوری آن از سوی رئیس جمهور، تنها بخاطر موضع گیری او در خصوص سند 2030 بود! زیرا آقای بطایی وزیر سابق آموزش و پرورش بعد از دیدار با رهبری، با حضور در صدا و سیما بصورت رسمی گفت: «اجرای سند 2030 در تقابل با فرهنگ اسلامی کشور است و آموزش و پرورش مقابل این سند می‌ایستد.»

فاصله اعلان رسمی وزیر سابق در مخالفت با سند 2030 تا تحمیل استعفاء، کمتر از 30 روز شد! ولذا تنها کسی که بصورت علنی از اجراء سند 2030 حمایت و بر اجراء آن اصرار دارد، کسی به غیر از شیخ حسن روحانی لیبرال نیست!

البته؛ سکوت آقای شهیدی معاون رئیس جمهور در بنیاد شهید و امور ایثار گران در خصوص حذف نام شهداء هم عجیب است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ