سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه پیش از آزمودنِ [کسی] تسلیم اطمینان شود، خود را در معرض هلاکت و عاقبت رنج آلود، قرار داده است. [امام جواد علیه السلام]
 
شنبه 98 شهریور 16 , ساعت 1:15 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-استراتژی آمریکا برای مقابله با قدرت هسته‌ای ایران، جمع آوری سانتریفیوژها و زیرساختهای آن بود، که حسن روحانی در کسوت ریاست جمهوری با انهدام تأسیسات هسته‌ای بیش از 80 درصد از اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی را محقق کرد!

اما سه خواسته دیگر آمریکا از ایران،(قدرت موشکی، قدرت منطقه‌ای و حقوق بشر)، لاینحل باقی مانده، هر چند که حسن روحانی قول برجام 2 (موشکی) و 3 (قدرت منطقه‎ای) را به کدخدای خود(آمریکا) داده بود!

2-چه رمز و رازی بین سعودیها و روحانی وجود دارد که مرتبا به طرف سعودی پیشنهاد مذاکره و تنش‌زدایی ارائه می‌دهد، اما گاو شیرده آمریکا، خواسته‌های آمریکا را پیش شرط مذاکره اعلان می‌کند؟!

3-حال اگر بخواهیم ریشه بحث تنش زدایی را پیدا کنیم، باید به دهه 70 دوران ریاست جمهور هاشمی رفسنجانی برگردیم که هاشمی برای اخذ وام 40 میلیارد دلاری، قرارداد تنش زدایی با عربستان را در زمان پادشاهی ملک عبدالله امضاء کرد که تبعات آن؛ آموزش دهها روحانی اهل تسنن ایران در حوزهای وهابی عربستان و مانده بدهی 10 میلیارد دلاری هاشمی رفسنجانی است!  

*نقش حسن روحانی، در قرارداد تنش‌زدایی با وهابیت سعودی چه بوده است؟!

*چرا وهابیت سعودی پیش شرطهای آمریکا مبنی بر کاهش توان موشکی، قدرت منطقه‌ای و حقوق بشر را مطرح می‌کند؟!

*آیا می‌دانید، فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی از بابت قرارداد تنش زدائی با عربستان، دهها میلیارد دلار درآمد داشته‌ و دارند؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ