سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون خبر کشته شدن محمد پسر ابو بکر بدو رسید فرمود : ] اندوه ما بدو همچند شادمانى آنهاست ، جز که از آنان دشمنى کاست و از کنار ما دوستى برخاست . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 98 شهریور 17 , ساعت 9:29 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی در سال 94 برجام به تصویب ایران و کشورهای 5+1 رسید، ملت ایران معنی برجام را نمی‌دانستند! و چون از پشت پرده و متن برجام با خبر نبودند، جواد ظریف را امیرکبیر لقب داده و برایش تندیس ساخته و از طرفی دیگر، رئیس جمهور برای فریفتن ملت، به اعضاء تیم مذاکره کننده صدها سکه و مدال اعطا کرد!

طولی نکشید که ملت ایران متوجه برجام و فریب حسن روحانی، آمریکا و کشورهای اروپایی شدند! اما حسن روحانی دوباره بازی جدیدی را با ملت ایران آغاز و مکررا برجام را از سوی خدا و آفتاب تابان خواند و به مردم وعده سیب و گلابی برجام می‌داد! ولی دروغ بود!

بلاخره تشت رسوایی برجامیان، با خروج ترامپ از برجام، آشکار شد، اما مکارانِ دغلبازِ پررویِ حامی برجام، نه تنها از مردم عذرخواهی نکردند! بلکه با نیرنگ جدیدی، از ادامه برجام با 1-1+4 سخن گفتند!

برجامیان، با وعده‌های سرخرمن سه کشور اروپایی 16 ماه مردم ایران را به سُخره گرفته و سپس وعده حل مشکلات اقتصادی را با اینستکس و خط اعتباری 15 میلیارد دلاری مکرون به مردم دادند، که توسط ترامپ وتو شد و بار دیگر تشت رسوایی برجامیان هویدا شد!

حسن روحانی با کلید ساحری بر کرسی ریاست جمهوری نشسته! و حاضر به پذیرش شکست در برجام نیست ولذا در 4 ماه گذشته، بازی کاهش تعهدات برجام را کلید زده و هر 60 روز یک بار 2 یا 3 بخش از تعهدات 111 گانه ایران را با ژست یک فرد پیروز، در لیست کاهش تعهدات برجامی ایران قرار می‌دهد.  

آری حسن روحانی در بازی مسخره بُرد، که بُرد، به آمریکا و اسرائیل باخت و ملت ایران، به حسن روحانی!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ