سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده، دانشمند نباشد مگر آنکه بر بالاتر ازخود حسد نورزد و فروتر از خود را خوار نشمرد [امام باقر علیه السلام]
 
دوشنبه 98 شهریور 18 , ساعت 3:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از دلایل مهم قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام در زمان یزید، گسترش فساد در ارکان حکومت و مردم بود، یعنی حسین بن علی علیه السلام در دوران معاویه 10 سال امام بود، اما قیام نکرد، زیرا معاویه فساد علنی نمی‌کرد. ولیکن یزید، فساد را علنی انجام می‌داد ولذا وقتی مروان، بیعت امام حسین علیه السلام با یزید را مطرح کرد، امام فرمودند: «وَعَلَى الاِسْلامِ الْسَّلامُ اِذ قَدْ بُلِیَتِ الاُمَّةُ بِراعٍ مِثْلَ یَزیدَ،.» (یعنی باید فاتحه اسلام را خواند وقتی که مثل یزید حاکم مسلمانان باشد.)

بعد از اقدامات انقلابی رئیس قوه قضائیه و برخورد با دانه درشتهای گردن کلفت درون قدرت، یک خط فکری انحرافی با القاء یأس و ناامیدی در مبارزه با فساد، این شائبه را ایجاد کرده، که ای آقا! کار از کار گذشته، فساد سیستمی شده و مبارزه با فساد امکان ندارد! باید رهبری پاسخگو باشد، که چرا اینگونه شده است!

رهبر معظم انقلاب، گستره فساد در کشور را سیستمی نمی‌داند، ولذا برخورد قاطع و انقلابی ریاست قوه قضائیه، بر علیه اشرافیت و فساد، سرعت گرفته و انقلاب اسلامی، توانمندی ریشه‌کنی فساد را دارد. پس؛ القاء فساد سیستمی یک حرکت خزنده از سوی دشمنان خارجی، اصلاح طلبان، اعتدالیون و نئوحجتیه‌ایها است!

قوه قضائیه به تیرک اصلی خیمه فساد نزدیک شده و ناکثین، قاسطین و مارقین انقلاب، به وحشت افتاده و لذا در یک تلاش رذیلانه و هماهنگ، کم کاری در مقابله با فساد و مشکلات اقتصادی را به رهبری منتسب کرده، تا بجای هدف قرار گرفتن تیرک خیمه فساد، مردم، تیرک خیمه انقلاب اسلامی را هدف قرار دهند!

باید، هوشیار بود و تزویر ناکثین، قاسطین و مارقین را با استراتژی آتش به اختیار نقش برآب کرد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ