سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که مصیبتهاى خرد را بزرگ داند ، خدا او را به مصیبتهاى بزرگ مبتلا گرداند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 شهریور 18 , ساعت 5:30 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پروانه سلحشوری نماینده مجلس در واکنش با خود سوزی دختر فوتبال دوست در صفحه توئیتر خود نوشت:«چرا دچار نوعی بی تفاوتی شدیم، مگر سوختن یک دکه دار در تونس باعث انقلاب نشد»؟!

باید از قوه قضائیه پرسید؛ آیا دعوت به شورش از وظایف نمایندگی مجلس است؟! اگر نیست، پس با آشوب طلبان آمریکایی_صهیونیستی قبل از وقوع فتنه، برخورد قانونی صورت پذیرد.

دولت اعتدال و نمایندگان وکیل‌الدوله‌اش در مجلس، طی 2 سال گذشته، همزمان با تحریمهای خارجی کدخدا(آمریکا) مردم ایران را تحریم داخلی هم کردند، تا همانند انقلاب مخملی کشور شیلی بر علیه آلنده، زمینه را برای فتنه و تغییر نظام اسلامی بر اساس استراتژی آمریکا و رژیم صهیونیستی مهیا نمایند ولذا کلیدواژهایی مثل توئیت پروانه سلخشوری در راستای آشوب و فتنه‌گری است!

ملت ایران باید آگاه باشند، که بخشی از نمایندگان مجلس دهم، افراد فتنه‌گری هستند، که اقدامات آنان برعلیه نظام اسلامی، فراتر از تحصن نمایندگان مجلس ششم است! ولذا وقتی دولت با استفاده از نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات به مقابله با کارگرانی می‌پردازد، که تنها مطالبه دریافت حقوق خود را دارند، چرا با ضدانقلاب نفوذی در مجلس که به صراحت نظام اسلامی را تهدید به آشوب خیابانی می‌کند، برخورد قانونی نمی‌شود؟!

پس؛ علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد، زیرا در فتنه 98 فائزه رفسنجانی‌ها، تکثیر شده و در فتنه‌گری، کار آزموده‌ترند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ