سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش نعمتها تنها از سنجش با ضدشان شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 98 شهریور 19 , ساعت 4:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی که در روز عاشورا فرزند حسین بن علی علیه السلام به شهادت رسید، نقل شده که امام برای انتقال جسم حضرت علی اکبر، از جوانان بنی هاشم یاری طلبید، زیرا همه اصحاب قبل از بنی هاشم به شهادت رسیده بودند.

در چند سال گذشته حسین زمان یعنی امام خامنه‌ای بارها جوانان انقلابی1 را فراخوان داده و در بیانیه گام دوم انقلاب، بیشترین خطاب رهبری به جوانان است نه برخی مسئولین بی خاصیت که "صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ" شده‌اند!

مثلا علی لاریجانی مواضع رهبری در باره مذاکرات هسته‌ای با آمریکا و توافق برجام را می‌داند، و می‌بیند که ناکثین، قاسطین و مارقین، برجام را تصمیم رهبری اعلان می‌نمایند، اما همانند فتنه 88 مرموذانه "صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ" به صحنه نگاه می‌کند!

امام حسین علیه السلام در سال 61 هجری فریاد زد "جوانان بنی هاشم بیایید"، امروز هم امام خامنه‌ای می‌فرمایند؛ "جوانان انقلابی بیائید."

آتش به اختیار، یعنی قبل از اینکه ناکثین، قاسطین و مارقین انقلاب، فتنه 98 را رقم بزنند، جوانان انقلابی بیایند و با "استراتژی آتش به اختیار" چشم فتنه را کور کنند و به قول رحیم پور ازغدی "یک نیمچه انقلابی باید بشود و چند صد نفری محاکمه شوند ... انقلابی خواهیم کرد، برای پاکسازی انقلابمان"

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ