سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر می خواهید دوستان و برگزیدگان خدا باشید، به آن که به شما بدی می کند، نیکی کنید و از آن که به شما ستم می کند، درگذرید و بر آن که از شما روی می گرداند، سلام کنید . [عیسی علیه السلام]
 
جمعه 98 شهریور 22 , ساعت 9:36 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در طول عمر انقلاب اسلامی، هیچگاه دولت و مجلسی بدتر و افتضاح‌تر از دولت حسن روحانی و مجلس دهم به ریاست علی لاریجانی نداشته‌ایم! یعنی رئیس جمهور، برخلاف قانون اساسی و بر ضد منافع ملت و کشور عمل کرده و نمایندگان مجلس و لاریجانی از آن با خبرند، اما حسن روحانی با پروپاگاندای تبلیغاتی، می‌گوید؛ اختیاراتم کم است!

مثلا؛ نمایندگان مجلس، قانونی را تصویب کرده، که پس از تائید شورای نگهبان و ابلاغ رئیس مجلس، دولت موظب به اجراء آن است، اما رئیس جمهور حاضر به ابلاغ و اجراء قانون مصوب مجلس نمی‌شود! و یا توافق بین المللی مورد نظر آمریکا، انگلیس و فرانسه را رئیس جمهور برخلاف قانون اساسی، بدون اطلاع مجلس، مخفیانه بر ضد منافع ملت و کشور اجراء می‌کند! ولی علی لاریجانی و نمایندگان مجلس، سکوت کرده‌اند!

نمایندگان مجلس از تزویر رئیس جمهور و معاون اول در فروش 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه، با خبرند! و می‌دانند، که اقدام غیر قانونی دولت، منجر به کاهش ارزش پول ملی، کوچک شدن سفره ملت و افزایش شدید قیمتها گردیده، اما نابکارانه سکوت کرده و از حق ملت و کشور، دفاع نمی‌کنند! آری، دزدان با چراغ، اول رأی مردم را می‌دزدند و سپس، منافع نامشروع خود را از جیب همان مردم، بصورت قانونمند می‌ربایند!

اگر با بصیرت به مجلس، دولت و حواشی آن بنگریم، آقازاده‌های منحرف ناکثین و طرفداران مذاکره با شیطان بزرگ قاسطین و طرح بی‌عدالتی نظام اسلامی از سوی مارقین را می‌بینیم، که در ستاد هماهنگی مشترک خود، کمر به ایجاد فتنه 98 بسته‌اند‍.

باید چشم فتنه را کور کرد، این عمار

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ