سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بنده را نسزد که به دو خصلت اطمینان کند : تندرستى و توانگرى . چه آنگاه که او را تندرست بینى ناگهان بیمار گردد و آنگاه که توانگرش بینى ناگهان درویش شود . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 98 شهریور 26 , ساعت 7:36 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای روحانی رئیس دولت اعتدال، برخورد دستگاه قضایی با شبکه فاسد اطراف خود را سیاسی و جناحی خوانده!، اماقوه قضائیه فارغ از بحث جناحی، با شیب ملایم1 انقلابی، فاسدانی را هدف قرار داده، که بواسطه ارتباط با دولت حسن روحانی، به ثروتهای نجومی رسیده‌اند!

شبکه فاسد اطرف رئیس جمهور، شامل: برادر، دختر وزیر، داماد وزیر، شخص وزیر، نماینده مجلس، اعضاء شورای شهر، استاندار، معاون استاندار، مدیر کل، شهردار، فرماندار، بخشدار، دهیار و ... است!

قوه قضائیه در رسیدگی به پروندهای فسادِ برخی از افراد ستادهای انتخاباتی حسن روحانی، به دالان اصلی فساد ورود کرده و جیغ بنفش درآمده و لذا آقای روحانی با اتهام‌ سیاسی و جناحی، قصد بی اثر کردن اقدامات امیدآفرینِ قوه قضائیه را دارد و این در حالی که باید به ملت ایران پاسخ دهد که دولت اعتدال با شبکه گسترده فساد اخلاقی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و ستون پنجم دشمن، چه رابطه‌ای دارد؟!

آقای روحانی! اگر شبکه فساد اطراف شما، در کنار نخست وزیر ژاپن بود، تاکنون دهها بار خودکشی ‌کرده بود، اما شما بجای عذرخواهی از ملت، طلبکارانه حرف می‌زنید! لذا اساتید اخلاق در باره فردی با این خصوصیات می‌گویند، "اخلاص در نیت و تقوایی در عمل ندارد ولذا، فاقد عمل صالح است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ