سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا را در هر نعمتى حقى است ، هر که آن حق از عهده برون کند خدا نعمت را بر او افزون کند و آن که در آن کوتاهى‏روا دارد خود را در خطر از دست شدن نعمت گزارد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 98 شهریور 26 , ساعت 2:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اظهارات متناقض و غیرشفاف رئیس دولت، رئیس دفتر و سخنگوی دولت، موجب شد تا رهبری به موضوع ملاقات احتمالی 1حسن روحانی با ترامپ وارد شده و امروز در درس خارج فقه خود فرمودند: «چنانچه آمریکا حرف خود را پس گرفت و توبه کرد و به معاهده هسته‌ای که آن را نقض کرده است، بازگشت، آن‌وقت در جمع کشورهای عضو معاهده که شرکت و با ایران صحبت می‌کنند، آمریکا هم می‌تواند شرکت کند، اما در غیر این‌صورت هیچ مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسئولان جمهوری اسلامی و آمریکایی‌ها اتفاق نخواهد افتاد نه در نیویورک و نه غیر آن.»

زهبری معظم امروز با صدای بلند، تکلیف را روشن فرمودند، حال نوبت جریان غربزده نفوذی است، تا تکلیف خود را نسبت به حرف آخر رهبری، در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، اعلان نماید.

آیا حسن روحانی، پس از دستور رهبری دیگر بدنبال مذاکره با فردی خاص نیست؟ و یا همانند رئیس جمهور سابق عمل خواهد کرد؟! زیرا رئیس جمهور سابق برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 96 بهانه آورد، که رهبری با صدای بلند ایشان را از ثبت نام نهی نکرده، اما وقتی رهبری در درس خارج فقه با صدای بلند، جناب احمدی نژاد را از ثبت در انتخابات نهی کرد، او هتاکانه به وزارت کشور رفت و ثبت نام کرد!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ