سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به هرچه از او پرسیده می شود پاسخ می دهد، بی گمان دیوانه است [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 98 شهریور 28 , ساعت 8:3 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مدتی قبل آقای رحیم پور ازغدی بحث پاکسازی انقلاب را مطرح کرد و گفت: «یک نیمچه انقلابی باید بشود و چند صد نفری محاکمه شوند ... انقلابی خواهیم کرد، برای پاکسازی انقلابمان»

انقلاب، به پاکسازی نیاز دارد و گر نه جریان لیبرالیسم نفوذی در دولت و مجلس، استحاله گام به گام انقلاب را براساس راهبرد آمریکا1 و اسرائیل، عملیاتی می‌کند! لذا یکی از مراکزی که باید از سوی انقلابیون آزاد و پاکسازی شود، فضای مجازی است.

جنایت و خیانتی که در حق جوانان و خانواده ایرانی از طریق فضای مجازی می‌شود، با فیلترینک قابل حل نیست، زیرا غربزده‌های داخلی با پول مردم، زیرساختهای لازم را برای واگذاری مدیریت فضای مجازی کشور به بیگانگان، ایجاد کرده و نابکارانهاجازه تکمیل پروژه فضای مجازی بومی را نمی‌دهند!

 پس چه باید کرد؟ راه حل، قطع دست مدیریت بیگانه و اخراج منافقین از فضای مجازی کشور است، لذا جریا انقلابی، با بهره‌گیری از "استراتژی آتش به اختیار"، باید انقلابی را با شعار ملی شدن فضای مجازی، برپا کنند و گرنه آنچه رهبر معظم انقلاب فرمودند، رُخ خواهد داد، معظم له فرمودند: «امروز فضای مجازی، قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است.» با بصیرت انقلابی، جوانانمان را از قتلگاه نجات دهیم.

این عمار - والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ