سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا شیفته دلداده بدان که نام نیکش بر زبانها افتاده [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 مهر 8 , ساعت 11:36 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه گفت: «از آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمن بیرونی نمی‌ترسیم، اما از کسانی که نقش ستون پنجم را دارند، باید ترسید.»

باید از جریانی ترسید، که وقتی نیروهای مسلح کشورمان، گیربکس پیچیده بالگرد را می‌سازند، اما ستون پنجم دشمن، سالهاست گیربکس خودرو سواری را وارد می‌کنند، و نانجیبانه از توان نیروهای مسلح برای ساخت گیربکس تولید داخل، استفاده نمی‌کنند!

از جریان خبیثی بترسیم که صدها کارخانه مثل هپکو، ماشین سازی، نیشکر هفت‌تپه و آذرآب اراک را با ثمن بخس، به بخش خصوصی واگذار کرده تا مالکان خصوصی بی‌مروت، کارخانه‌ها را تعطیل و سپس همان کالاهای تولید داخل را از غرب وارد می‌نمایند و بیکاری و عدم پرداخت حقوق کارگران را بعنوان مشکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی، به گردن نظام اسلامی می‌اندازند!

باید از جریان لیبرال داخل قوه مجریه ترسید، که وقتی کارگران کارخانجات واگذار شده به بخش خصوصی، بخاطر عدم دریافت حقوق، اعتراض می‌کنند، آنگاه به نیروی مظلوم انتظامی دستور برخورد و به صدا و سیما و خبرگزاریها، عدم پخش اعتراض کارگران را می‌دهند!

آری؛ دستان پلید نفوذیها، منافقین، اشرافیت و ستون پنجم دشمن، در حوزه واردات و حراج کارخانجات، تحت عنوان خصوصی سازی جهت مقابله با نظام اسلامی قابل مشاهده است.

رئیس قوه قضائیه امروز فرمودند: «در مبارزه با فساد نه انگشت، که بازوی مفسدان را قطع خواهیم کرد.» مردم بی صبرانه منتظر تداوم برخورد قاطع و انقلابی قوه قضائیه هستند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ