سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هرگاه بنده ای را دوست بدارد، او را از گناهانْ حفظ می کند و پاداشش را برابر چشمانش می نهد . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 98 مهر 13 , ساعت 8:35 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وَ مِمَّنْ حَوْلَکُمْ مِنَ الْأَعْرابِ مُنافِقُونَ وَ مِنْ أَهْلِ الْمَدینَةِ مَرَدُوا عَلَی النِّفاقِ لا تَعْلَمُهُمْ نَحْنُ نَعْلَمُهُمْ سَنُعَذِّبُهُمْ مَرَّتَیْنِ ثُمَّ یُرَدُّونَ إِلی‏ عَذابٍ عَظیمٍ(1)

(و عده‌ای از بادیه نشینان اطراف مدینه منافقند و بخشی از مردم مدینه هم در نفاق، حرفه‌ای شده‌اند، که تو آنان را نمی‌شناسی ، ما آنها را می شناسیم ، بزودی دوبارعذابشان خواهیم کرد و آنگاه بسوی عذابی بزرگ برده می شوند)،

قرآن کریم بارها مباحثی را در باره منافقین مطرح و نسبت به خطرات آنان هشدار داده و لذا در آیه فوق، منافقین با تجربه(مردو) را معرفی کرده است.

مشکل امروز نظام اسلامی، منافقان نفوذی است، که سه ویژگی "اُمَّهً اَسَّسَتْ اَساسَ الظُّلْمِ وَ الْجَوْرِ" ... و"اُمَّهً دَفَعَتْکُمْ عَنْ مَقامِکُمْ" ... و " اُمَّهً قَتَلَتْکُمْ"(2) را با هم دارند. آنانی که فهمیدند، تا دکتر سیدحسن آیت و عبدالمجید دیالمه در مجلس شورای اسلامی باشند، امکان نفوذ میر‌حسین موسوی سوسیالیست، بعنوان وزیر خارجه، وجود ندارد و لذا دیالمه را با شهید مظلوم بهشتی به شهادت رسانده و سپس دکتر حسن آیت را با 64 گلوله در روز انتخاب میرحسین موسوی بعنوان وزیر خارجه، شهید نمودند.

شهید آیت، با بصیرت انقلابی در برابر منافقین ایستاد، تا در صف، اَلَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ(3) قرار گرفت. او که وقتی بخشی از پرونده نفاق میرحسین موسوی را در مجلس ورق زد، به سیداحمد کاشانی از نمایندگان مجلس گفت: «حداقل فایده مخالفت ما این بود، که جلوی معرفی موسوی را برای نخست وزیری گرفتیم.»

البته، مرحوم مغروق در استخر(هاشمی رفسنجانی) در خاطرات روز 29 تیر 1360 خود می‌نویسد؛ «ظهر آقای نوری، معاون وزارت خارجه آمد و پیشنهاد نخست وزیری مهندس موسوی را مطرح کرد»! رمز تاریخ 29 تیر 60 چیست؟!

والسلام

پی نوشت:

1-توبه آیه

2-زیارت عاشورا

3-همان


 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ