سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که همراه آرزوى خویش تازد ، مرگش به سر در اندازد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 98 آبان 5 , ساعت 12:52 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای مصلحی وزیر سابق اطلاعات در 26 آذر 1397 از یک طرح آمریکایی بر علیه کشورمان رونمایی کرد و گفت: «تا اردیبهشت و خرداد سال آینده این چهره حزب اللهی را از این افراد خواهیم دید و از خرداد به بعد این چهره انقلابی عوض خواهد شد و رهبر انقلاب نیز فرمودند در سال 98، فتنه هایی در پیش خواهیم داشت.»

این روزها اضلاع فساد اقتصادی کشور توسط قوه قضائیه در حال انهدام است، حسین فریدون(بردار رئیس جمهور) و اکبر طبری در زندان حضور دارند و دانیال زاده، دزد 3 هزار میلیارد تومانی که 250 میلیون تومان رشوه برای کفن دفن مادر رئیس جمهور پرداخته! با یک توطئه‌ای اعتدالی، از زندان مرخصی گرفت و بی سروصدا از کشور گریخت!

حسن روحانی برخورد با مفاسد اقتصادی را بعد از زندانی شدن برادرش، نمایشی خوانده و شنیده شده از اعضاء کابینه خود حواسته، که مقابل قوه قضائیه مقاومت کنند و گر نه مثل پورحسینی زندانی می‌شوند.

براساس خبر سال گذشته وزیر سابق اطلاعات، جریان نفوذی در قدرت، همزمان با ناآرامی های لبنان و عراق، این روزها حرفهای ضدانقلابی بر زبان می‌آورد، یک روز علیه شورای نگهبان، روز دیگر می‌گوید؛ به مردم می‌گویم، چه کسی کشور را تعطیل کرده است. عجب! بودجه کشور، دستش است، آنگاه به ملت آدرس غلطی می‌دهد!

به نظر حقیر بهترین راه برای مقابله با توطئه جریان نفوذی در قدرت، پخش مستقیم اعترافات روحالله زم و محاکمه علنی افرادی که در فراری دادن دانیال‌زاده نقش داشتند!

والسلام

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ