سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که دانشمند را حقیر شمرد، مرا حقیر شمرده است و هرکس مرا حقیر بشمرد، کافر است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 98 آبان 7 , ساعت 8:46 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در شرایط جنگ خارجی اقتصادی آمریکا، ملت و کشورمان با دو مصیبت بزرگ داخل هم روبرو هستند که ربطی به دشمنی آمریکا ندارد.

اولین مصیبت، اکثریت نمایندگان مجلس‌مان است، که اولا در تراز انقلاب اسلامی نیستند! ثانیا بر خلاف استراتژی حضرت روح الله، مجلس را از رأس امور ساقط کردند! ثالثا، جایگاه وکلاء ملت را به جایگاه وکیل‌الدوله تنزل ‌داده‌اند! رابعا رأی خود را می‌فروشند! که نتیجه‌اش، تشکیل دهها پرونده‌ی قضائی برای برخی از نمایندگان است،1 که بعد از پایان دوره نمایندگی مجلس، راهی زندان می‌گردند!

دومین مصیبت ملت و کشور در کنار تحریمهای فلج کننده آمریکا، حضور مدیران متخلف، متقلب، جاسوس، ستون پنجم، ناکارآمد، منفعل، فتنه‌گر، برانداز و نوکر احزاب در  دولت حسن روحانی است! مثلا؛ برادر رئیس جمهور زندان است! برادر معاون اول رئیس جمهور با وثیقه دوهزار میلیارد تومانی از زندان آزاد شده! معاونان برخی از وزاتخانه‌ها و سازمانها، معاونان برخی استانداران تا رده بخشداری بازداشت و زندانی شده‌اند! کمتر روزی است که شاهد دستگیری برخی از اعضا شورای شهرهای کشور و شهرداران آنها نباشیم! سخنگوی دولت، از محرکان اصلی موسوی در فتنه سال 88 است!

با مصائب فوق تکلیف ملت چیست؟ تکلیف، در دستان قدرتمند مردم در انتخابات مجلس سال 98 است تا نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی و وکیل واقعی خود انتخاب نمایند، که رئیس جمهور، خاضع نمایندگان باشد و اگر با پرورویی و پروپاگاندای تبلیغاتی، مشکلات را به گردن دیگران انداخت و بگوید: "به مردم می‌گویم که چه کسی کشور را تعطیل کرده است"؟! بلافاصله نمایندگان واقعی مردم، عدم کفایت ریاست جمهوری او را بخاطر تشویش اذهان عمومی و زمینه شورش، تصویب کرده، تا توسط رهبری عزل گردد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ