سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند می تواند هنگامی که از چیزی که نمی داند پرسیده شود، بگوید : «خدا داناتر است» و برای غیر دانشمند این حقّ نیست . [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 98 آبان 13 , ساعت 2:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز شاهد یک اقدام گازانبری برخی نمایندگان مجلس در راستای دفاع و حمایت از دزدان، جاسوسان، ستون پنجم دشمن، همکاران آمدنیوز، براندازان و فتنه‌گران بودیم ولذا «طرح ممنوعیت ضبط و پخش اعترافات اشخاص از صداوسیما و دیگر رسانه‌های گروهی» از سوی هیات رییسه مجلس اعلام وصول شد!

البته از وکیل‌الدوله‌ها و عمله‌های اعتدال_اصلاحات، که حاضر به شفافیت رأی خود نیستند، ارائه طرح حمایت از دزدان و ...، عجیب نیست، اما باید پرسید؛ مگر چند نفر از نمایندگان مجلس، مدیران و یا وزیران دولت اعتدال رابط روح الله زم مدیر آمدنیوز بوده‌اند، که شاهد وحشت در اردوگاه نااهلان و نامحرمان نفوذی در مجلس و دولت هستیم؟!

آری حرف واقعی سمپاتهای آمدنیوز در مجلس این است، که ملت نباید از انواع و اقسام فساد آنان آگاه شود زیر هنر این نابکاران، دزدیدن رأی مردم است، نه حل مشکلات معیشتی ملت و کشور!

وکیل‌الدله‌های نفوذی در مجلس بدانند! که ملت خائنین را شناسایی کرده و رسوایی آنان نزدیک است و لذا با این حیله‌گری، ره بجایی نمی‌برند.

لانه جاسوی آمریکا را تسخیر کرده‌ایم، اما ستون پنجم دشمن در مجلس و دولت نفوذ کرده‌! لذا مولوی گفته است: اول ای جان، دفع شرّ موش کن / وانگهان در جمع گندم جوش کن.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ